لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

افزایش بازدید وبلاگ با استفاده از شبکه‌های اجتماعی

آیا شما یک وبلاگ نویس مبتدی هستید؟ آیا از اینکه وبلاگ شما آمار بازدید پایینی دارد ناراحت هستید طوری که می‌خواهید وبلاگ نویسی را رها کنید؟ لطفا به اندازه خواندن این پست دست نگه دارید!

همان گونه که در پست قبل گفتم «استفاده از شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و همچنین استفاده از نظر دادن (کامنت گذاشتن) »،دو راهکار برای ایجاد ترافیک به وبلاگ شما به  شمار می‌رود. اما بسیاری از وبلاگ نویسان مبتدی از این دو راهکار غافل هستند.در این پست من به شبکه‌های اجتماعی خواهم پرداخت و قصد دارم درباره راز کار آنان به رمزگشایی بپردازم.

  

چگونه فیسبوک و توییتر در ایجاد ترافیک و افزایش بازدید وبلاگ به ما کمک می‌کند ؟ 


در زیر پنج نکته را خواهید خواند که به شما کمک می‌کنه تا با استفاده از شبکه‌های اجتماعی ، سیلی از خوانندگان را به سوی وبلاگ خود روان سازید.علاوه بر اینکه این نکات را می‌خوانید. به یاد داشته باشید که آنچه باعث تفاوت واقعی خواهد شد عمل کردن به این نکات است.


۱ -هدف خود را فراموش نکنید.


هنگامی که در فیسبوک حضور داریم ممکن است به راحتی حواس ما پرت شود و به کلی از هدف خود غافل شویم.به یاد داشته باشید که ما به فیسبوک به عنوان یک وسیله خوب برای افزایش آمار وبلاگ خودمان نگاه می‌کنیم ،نه به عنوان وسیله تفریح و سرگرمی.پس مراقب هدر رفتن وقت با ارزشتان باشید.


۲ -به دنبال ایجاد حلقه‌ای از همفکران خود باشید.


اکنون که در اواخر سال ۲۰۱۳ میلادی به سر می‌بریم.آمار کاربران فیسبوک از مرز یک میلیارد نفر عبور کرده‌است. این موضوع کار ما را برای یافتن افرادی که به دنبال استفاده از مطالب ما هستند را راحت می‌کند. با انجام جستجو درباره کلمات کلیدی خود می‌توان به کاربرانی رسید که در زمینه موضوع وبلاگ شما فعالند.


۳ -به طور جدی فعالیت کنید.


ایجاد یک حساب کاربری و تکمیل پروفایل کمک چندانی به شما نخواهد کرد.بلکه باید به طور مرتب در فیسبوک و توییتر حضور داشته باشید.مطالب خوب را بخوانید و با نظر دادن و لایک کردن از انتشار مطالب پرمحتوا حمایت کنید.البته باید نظر شما به گونه‌ای باشد که به ارزش مطلب طرف مقابل بیفزاید. یعنی نظر سطحی ندهید.


۴ -صفحه هواداران وبلاگ خود را ایجاد کنید.


مانند یک شرکت و سازمان بزرگ عمل کنید و یک صفحه برای خوانندگان و طرفداران وبلاگتان دست و پا کنید.لینک جدید خود را در این صفحه قرار دهید.این صفحه یک رابطه قوی بین شما و خوانندگان وفادار وبلاگتان ایجاد خواهد کرد.


۵ -با ذهنی باز عمل کنید.


شبکه‌های اجتماعی از کاربرانی با سلایق گوناگون تشکیل شده است.شما نباید افراد را سیاه و سفید ببینید.بلکه با آگاهی از این واقعیت که با طیف وسیعی از مردم روبرو خواهید بود.محتوایی را منتشر کنید که به نیاز بخش وسیعی از کاربران پاسخ دهد.در ضمن اینکه به همه اعتقادات و اندیشه آنان احترام می‌گذارید.


با دانستن نکات بالا شما باید کار را از همین حالا شروع کنید و سعی کنید خوانندگانی وفادار برای وبلاگ خود بیابید.البته باز هم یادآوری می‌کنم که کار نوشتن پستهای غنی و پرمحتوا را ادامه دهید.چرا که بدون یک مطلب پرمحتوا وبلاگ شما در سرازیری سقوط قرار خواهد گرفت و کاربران وبلاگ شما را ترک خواهند کرد.

نظر شما درباره استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای افزایش بازدید وبلاگ چیست؟ آیا شما نکاتی را می‌دانید که من در این پست به آنها اشاره نکرده‌ام؟ 


مطالب مرتبط : 


پنج نکته مهم برای موفقیت در وبلاگ نویسی 


معجزه وبلاگ نویسی 


از کپی برداری تا انتشار یک پست پرمحتوا


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد