لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

حرفهای یک وبلاگ نویس پر شور و شوق

از آنجایی که نسبت به مقوله وبلاگ و وبلاگ نویسی علاقه فراوان دارم.بسیار کنجکاو هستم تا با افراد فعال در این زمینه آشنا شوم و تلاش می‌کنم تا وبلاگهای خوب و مفید را بیابم.چون دوست دارم مطالب آنها را بخوانم و از نظرات وبلاگ نویسان حرفه‌ای آگاه شوم.

خواندن وبلاگهای مفید و موفق،همیشه برایم لذت بخش بوده و هست.خواندن وبلاگهای مفید چیزی است که باعث می‌شود،کیفیت نوشتن ما بهبود پیدا کند.


پس شما که یک وبلاگ نویس تازه کار و پرشور هستید به آسانی می‌توانید کیفیت نوشته‌های خود را افزایش دهید.کافیست چند وبلاگ خوب و پرمحتوا در زمینه موضوع انتخابی خودتان پیدا کنید.هر روز به آنها سر بزنید و حداقل یک پست را انتخاب کنید و با تمرکز بخوانید.سعی کنید کشف کنید که نویسنده چه نکات مهمی را در ارتباط با وبلاگ نویسی حرفه‌ای به کار برده است.


علاوه بر اینها من سعی می‌کنم تا نوشته‌های من ،حس خوبی به خوانندگان بدهد.یعنی می‌خواهم وقتی که شما این پست را می‌خوانید ،احساس نکنید که دارید یک کتاب درسی مانند کتاب ریاضیات دبیرستان را می‌خوانید.یا اینکه نمی‌خواهم این طور حس کنید که دارید یک دفترچه راهنمای لوازم خانگی را مطالعه می‌کنید.

اگر بخواهم یک جمله کوتاه به شما بگویم.تا بتوانید با عمل به آن،مخاطبان زیادی را به سوی وبلاگ خود جذب کنید.آن جمله به این شکل می‌شود.


یک وبلاگ نویس پرشور و با اشتیاق باشید.


شاید بپرسید چرا این موضوع اینقدر مهمه؟

به این دلیل که همه خوانندگان وبلاگ شما انسان هستند.اینطور نیست؟


همه ما انسان هستیم و همه ما دارای احساس هستیم.و البته که همه ما به کمی تفریح و سرگرمی نیاز داریم.


احساسات و هیجانات یک وبلاگ نویس در میان کلماتی که می‌نویسد.برای خوانندگان وبلاگ به روشنی قابل درک است.اگر سعی کنیم احساس خود را غیر واقعی و مصنوعی نشان بدهیم خوانندگان وبلاگ خواهند فهمید.و شاید همین باعث شود وبلاگ ما را برای همیشه ترک کنند.

من خودم بارها تجربه کرده‌ام وقتی در هنگام نوشتن یک پست احساس خوبی دارم و حسابی پر از انرژی و نشاط هستم.به طور معمول پستی که می‌نویسم.موفقیت بالایی را کسب می‌کند.


مطالب مرتبط :




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد