لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

دو پست خواندنی و پربازدید آذر ماه

همان طور که در این پست توضیح دادم قصد دارم در پایان هر ماه ، خواندنی ترین و پربازدیدترین پست‌های خودم را برای شما معرفی کنم.به نظر من این کار می‌تواند یک کار سرگرم کننده و جذاب باشه! چون باعث میشه یک بار دیگه پست‌های قبلی خودم را بخوانم و بیشتر به نقاط ضعف و قوت اونها پی ببرم.


از طرفی هر وبلاگی تنها با خوانندگان و طرفدارانش معنی پیدا می‌کنه و به همین دلیل من دوست دارم بدانم که چرا بازدیدکنندگان و خوانندگان وبلاگ لذت وبلاگ نویسی به یک پست علاقه نشان می‌دهند؟ و چرا علاقه‌ای به خواندن بعضی از پست‌ها ندارند؟

آذر ماه گذشته به خاطر گرفتاری و مشغله فراوان آمار پستهای منتشر شده من پایین بود اما در بین همین پستها هم دو پست توانستند که رضایت خوانندگان را جلب کنند.در  ادامه این دو پست را به شما معرفی می‌کنم و نظر خودم را به صورت کوتاه درباره این دو پست پربازدید بیان می‌کنم.

  

پست اول - دردسرهای یک وبلاگ نویس تازه کار


اگر نگویید که دارم از خودم تعریف میکنم باید به شما بگویم که در این پست توانستم که کمی خلاقیت به خرج بدهم.در این پست با تعریف کردن قصه مشکلات و دردسرهایی که خودم در ابتدای راه وبلاگ نویسی تجربه کرده بودم توانستم آموزشهایی را هم به همه تازه کارها و مبتدیان دنیای وبلاگ نویسی بدهم.


پست دوم - سه چهره موفق وبلاگ نویسی حرفه‌ای ایران


اگر وبلاگ نویس هستید و یا می‌خواهید به جمع وبلاگ نویسان ایرانی بپیوندید ،بی هیچ توضیح اضافی از شما می‌خواهم که این پست را بخوانید.چرا که خواندن این پست می‌تواند مسیر وبلاگ نویسی شما را تغییر دهد و باعث شود تا از یک وبلاگ نویس مبتدی و معمولی به یک وبلاگ نویس حرفه‌ای تبدیل شوید چیزی که می‌تواند شما را به کسب درآمد از طریق وبلاگ نویسی هم امیدوار کند.


این دو پست که معرفی کردم خواندنی ترین و پربازدیدترین پستهای لذت وبلاگ نویسی در ماه گذشته بودند که امیدوارم که شما هم از خواندن آنها لذت ببرید.در پایان دوست دارم نظر شما را درباره این پست بدانم.پس چند دقیقه وقت صرف کنید و نظرتان را برایم ارسال کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد