لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

بیست توصیه کوتاه برای نوشتن پست داغ و خواندنی در وبلاگ(بخش دوم)

این پست لیستی از ایده‌های با ارزشی را در بردارد که هر وبلاگ نویسی برای نوشتن یک پست داغ و خواندنی به دانستنش نیاز دارد.هر کدام از این جمله‌ها نشان از سالها تجربه موفق در وبلاگ نویسی است که توسط دارن رز بیان می‌شود ایشان یکی از پردرآمدترین وبلاگ نویسان دنیا می‌باشد که بارها توسط وال استریت ژورنال و نیویورک تایمز با ایشان مصاحبه شده است.


در پست قبلی ده مورد از توصیه‌های دارن رز را بیان کردم که درباره نوشتن پست پرمحتوا در وبلاگ بود.در این پست ده مورد دیگر را بیان می‌کنم.پس با دقت و توجه کامل ،ادامه این مطلب را بخوانید.

  

یازده -از مسائل و مشکلات مربوط به حوزه کاری خودتان ،اطلاعات و اخبار بیشتری کسب کنید.و دایم به این فکر کنید که چگونه می‌توانید پست‌هایی بنویسید که در آنها به حل مشکلات بپردازید.


دوازده -وقت کافی برای نوشتن پست‌های باکیفیت و پرمحتوا اختصاص بدهید.


سیزده -وقت کافی برای ویرایش و جذاب کردن پست‌های وبلاگتان در نظر بگیرید.این کار کیفیت پست‌هایتان را ارتقا خواهد داد.


چهارده -سرگرم کننده باشید.شما نویسنده و وبلاگ نویس بهتری خواهید بود اگر در میان نوشته‌هایتان کمی زندگی و تفریح کرده باشید.


پانزده -سوال‌هایی را از خوانندگان و مخاطبان وبلاگ بپرسید.این کار باعث می‌شود آنها احساس وابستگی و تعلق بیشتری نسبت به وبلاگ شما داشته باشند.


شانزده -خوانندگان خود را به یک سفر ببرید.پست‌هایی که به صورت سریالی تهیه می‌شوند در جذب مخاطبان بسیار موفق عمل می‌کنند.


هفده -به طور منظم از تکنیک بارش مغزی استفاده کنید.تولید ایده برای نوشتن پست‌های بعدی می‌تواند از دردسرهای بعدی جلوگیری کند.


هیجده -لازم نیست هر پستی که می‌نویسید به شکل ویروسی انتشار یابد.قابلیت بالای یک پست برای اشتراک گذاری کمک می‌کند وبلاگ شما رشد کند.اما ممکنه این چیزی نباشد که به درد مخاطبان وفادار وبلاگ شما بخورد.


نوزده -بنویسید ،بنویسید و بنویسید.هر چه بیشتر بنویسید ،نتایج بهتری خواهید گرفت.


بیست -از میان نوشته‌هایتان بهترین و مناسب ترین ها را برای انتشار انتخاب کنید.نیازی نیست هر چیزی را که می‌نویسید منتشر کنید.


در پایان دوست دارم نظر شما را درباره این پست بدانم.آیا در بین این بیست توصیه مطلبی بود که نظر شما را جلب کرده باشد؟شما چه نکاتی را برای نوشتن یک پست پرمحتوا می‌دانید که من به آن اشاره نکرده‌ام؟


مطالب مرتبط :


بیست توصیه کوتاه برای نوشتن پست داغ و خواندنی در وبلاگ(بخش اول)


دو پست خواندنی و پربازدید آذر ماه


تولید محتوا چالشی سخت برای هر وبلاگ نویس


هنر ساختن لیست در وبلاگ نویسی



نظرات 6 + ارسال نظر

سلام

بله ، منم موافقم با شما.
فقط منظورتونو از اطلاعات خام کامل متوجه نشدم.
در ضمن موافقید تبادل لینک کنیم؟

منظورم از اطلاعات خام بیشترآمار و ارقامی است که توسط کارشناسان در دنیای تکنولوژی هر روز منتشر می‌شود.

مسابقات وبلاگ نویسی شهرستان کاشان ویژه عموم هموطنان گرامی
همراه اهدای جوایزی نفیس به برگزیدگان
پس
فرصتو از دست ندید
وبسایت ثبت نام مسابقات و اطلاع از شرایط و قوانین آن:
http://cybercup.rozblog.com/

www.techne.persianblog.ir پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 16:20 http://www.techne.persianblog.ir

سلام،

ممنون از بازدید و نظرتون.
به نظر شما چه زوایایی بهتره بررسی بشه؟

ممنون

ببینید به نظر من وبلاگ نقطه‌ای است که باید اطلاعات خام را به شیوه‌ای تلفیق کنیم که طیف وسیعی از افراد مختلف و با سنین مختلف بتوانند از آن استفاده کنند.
به طور مثال اگر در وبلاگ شما که درباره تکنولوژی هست سعی کنید که مقایسه دو گوشی یا دو لپ تاپ از دو برند مختلف را در قالب یک خاطره یا داستان بیان کنید به نظر من پستهایتان خواندنی تر می‌شود.
اطلاعات خام زیادی بر روی اینترنت وجود دارد.اما هنر و نقش وبلاگ نویس زمانی آشکار می‌شود که این اطلاعات را با روشی نو با هم ترکیب کند.فکر کنم با من موافق باشید که اگر از این زاویه نگاه کنیم وبلاگ نویسی یک هنر محسوب می‌شود
البته این فقط نظر شخصی من هست و ممکنه که شما با این نظر موافق نباشید.

www.techne.persianblog.ir پنج‌شنبه 19 دی 1392 ساعت 15:03 http://www.techne.persianblog.ir

سلام دوست عزیز

ممنون از مطالب مفیدی که قرار میدی.
من نکات زیادی از پست های شما یاد گرفتم ، امیدوارم فعالیتت ادامه دار باشه.
چرا نظرات اکثر پست هات بسته است؟
در ضمن اگر ممکنه در مورد اهمیت کلمات کلیدی و توضیح درباره اونها مطلب بزار ، ممنون.
در پایان هم میخوام خواهش کنم یک سری به وبلاگ من بزن و نظرت را ( کاملا صادقانه) در مورد مطالبم بگو و خوشحال میشم توصیه هاتو بشنوم.


موفق باشی

از اینکه مطالب وبلاگ توانسته برای شما مفید باشه ،بسیار خوشحالم و امیدوارم همان طوری که گفتید بتوانم همچنان مطالب دست اول و مفیدی را برای استفاده همه وبلاگ نویسان عزیز تهیه کنم.
در مورد نظرات و بسته بودن آن ،این مربوط به تنظیمات بلاگ اسکای هست. که فکر کنم بتوانم مدت نظر دادن را از طریق منوی تنظیمات اضافه کنم قول می‌دهم در اولین فرصت بررسی کنم.

shayan دوشنبه 16 دی 1392 ساعت 13:16 http://bhght.blogsky.com

B nzre khdm mn fght morede 17ro anjam midmb.
Ama kh jaleb budn . B nzrm ykm sakhte anjameshun :D

شایان عزیز ،از اینکه نظرت رو گفتی ممنونم.من فکر می‌کنم اگر هر بار بر روی یکی از این توصیه‌ها تمرکز کنیم بهتر می‌توانیم ایده‌های جالبی را برای نوشتن بیایم.
در ضمن من هم از این به بعد تلاش می‌کنم درباره ایده‌هایی بنویسم که کاربردی تر باشند.البته یک وبلاگ نویس خوب هم باید اهل مطالعه و تلاش باشه تا بتونه مطالب پرمحتواتری را بنویسد.

علیرضا جلیلی سه‌شنبه 10 دی 1392 ساعت 21:18 http://www.prob.ir

با سلام جناب میرزایی از حسن توجه شما متشکرم.در ضمن اون مصاحبه را هم فراموش نکرده ام.اگر پراب را هم ببینید در یک ماه گذشته آپ نشده است.مطالب تان هم پرمحتوا است.بهتره بصورت یک وبلاگ با هاست شخصی درش بیارید.

سلام آقای جلیلی ،از اینکه با وجود مشغله کاری وقت گذاشتید و از وبلاگم بازدید کردید سپاسگزارم.باید بگویم اینکه وبلاگ من توانسته در مدت کم توجه مخاطبان را جلب کند به خاطر راهنماییهای شما در وبلاگ پراب می‌باشد.و دوباره از شما تشکر می‌کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد