لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

کار روزانه یک وبلاگ نویس

امروز وقتی دنبال یک ایده برای نوشتن یک پست جدید بودم.به طور اتفاقی وارد قسمت آمار وبلاگ «لذت وبلاگ نویسی» شدم.در قسمت آمار بلاگ اسکای،بخشی وجود دارد با این عنوان «عبارات جستجو شده در موتورهای جستجو»


دیدن بخش «عبارات جستجو شده در موتورهای جستجو» همیشه برای من کاری جذاب و سرگرم کننده هست.از طریق این بخش من می‌توانم بفهمم که خوانندگان وبلاگ با نوشتن چه عبارتهایی در گوگل ،وارد وبلاگ «لذت وبلاگ نویسی» شده‌اند.


 در حال حاضر که دارم این پست را برای شما می‌نویسم. چهل و نه عبارت در بخش «عبارات جستجو شده در موتورهای جستجو» در قسمت مربوط به آمار وبلاگ «لذت وبلاگ نویسی» وجود دارد و البته هر روز که می‌گذرد بر تعداد اونها اضافه می‌شود.

 

 

 وجود بخش مربوط به عبارات جستجو شده در گوگل فایده های بسیاری برای ما وبلاگ نویسان دارد از جمله اینکه با دیدن این عبارات می‌توانیم بهتر و دقیق تر نیاز مخاطبان و خوانندگان وبلاگ را بشناسیم و با نوشتن پستهایی در این زمینه خوانندگان بیشتری را به وبلاگ خودمان جذب کنیم و ترافیک وبلاگ را افزایش بدهیم.


القصه...


خب داستان تا آنجا رسید که من به دنبال پیدا کردن یک ایده برای نوشتن یک پست بودم که به طور اتفاقی وارد قسمت آمار در صفحه مدیریت وبلاگ شدم. وقتی لیست مربوط به عبارات جستجو شده در گوگل را مشاهده کردم ؛ در رتبه سوم لیست عبارتی بود که نظر مرا به خودش جلب کرد و در همین موقع یک ایده برای نوشتن یک پست در ذهن من ظاهر شد.سریع خودکار و دفترچه یادداشتم را برداشتم و آن عبارت را یادداشت کردم.


حتم دارم هر چه زودتر دوست دارید بدانید که آن عبارت چه بود .برای دانستن آن کافیست عنوان این پست را دوباره بخوانید.


کار روزانه یک وبلاگ نویس


این عبارتی بود که باعث شد این پست را بنویسم.کمی به این عبارت فکر کنید به نظر شما اگر بخواهیم برنامه روزانه یک وبلاگ نویس حرفه‌ای را بیان کنیم شامل چه مواردی خواهد شد؟

آیا وبلاگ نویسان حرفه‌ای برنامه روزانه مشخصی دارند که براساس آن فعالیت می‌کنند؟

داشتن یک برنامه روزانه تا چه اندازه می‌تواند در موفقیت یک وبلاگ نویس حرفه‌ای نقش داشته باشد؟


در ادامه تصمیم گرفتم کارهایی را که به طور روزانه برای نوشتن وبلاگ «لذت وبلاگ نویسی»انجام می‌دهم برای شما به طور کوتاه بیان کنم.که شامل چهار مورد می‌شود که عبارتند از :


۱ -مطالعه


من عاشق کتاب خواندن هستم همان گونه که وبلاگ نویسی را دوست دارم.هر وقت که در بین کارهای روزانه فرصتی پیش می‌آید.سعی می‌کنم مطلبی را در ارتباط با موضوع وبلاگ و وبلاگ نویسی مطالعه کنم.انجام مداوم این کار به من کمک میکنه تا پستها و مطالب بهتری را بنویسم.


۲ -خواندن وبلاگ 


یکی از کارهایی که من بیشتر روزها انجام می‌دهم خواندن وبلاگ های خوب و قوی در زمینه وبلاگ و وبلاگ نویسی می‌باشد. دو وبلاگ پراب و یک پزشک وبلاگهایی هستند که هر روز آنها را می‌خوانم.به غیر از این سعی می‌کنم وبلاگهای برتر را که به زبان انگلیسی منتشر می‌شوند را نیز بخوانم.


۳ -فعالیت در فروم و انجمن های گفتگو


انجمن وبلاگ نویسان جایی است که هر از گاهی در آن فعالیت می‌کنم. این کار در ماه گذشته توانست آمار بازدید وبلاگم را افزایش بدهد.


۴ -ترجمه کردن


در بین وبلاگ های انگلیسی زبان وقتی به یک پست جذاب و پرمحتوا می‌رسم.آن را ترجمه می‌کنم با انجام این کار ، با یک تیر ، دو نشان می‌زنم.هم نکات جدیدی یاد می‌گیرم و هم از این متن های ترجمه شده می‌توانم به عنوان یک پست استفاده کنم.


این چهار مورد کارهایی بود که من هر روز انجام می‌دهم تا بتوانم مطلب و محتوایی را تهیه کنم که شما از خواندن آن لذت ببرید و البته کمی هم سرگرم شوید.و اگر در این بین بتوانم از طریق گفتن نکات کاربردی در زمینه وبلاگ نویسی حرفه‌ای اندکی به دانش شما اضافه کنم بسیار خوشحال خواهم شد.


در پایان از شما خواننده عزیز می‌خواهم که نظر خود را درباره این پست بیان کنید؟ آیا درباره کار روزانه یک وبلاگ نویس نکته‌ای هست که من آن را نگفته باشم؟


مطالب مرتبط : 


دردسرهای یک وبلاگ نویس تازه کار


ماموریت یک وبلاگ نویس حرفه‌ای


پله پله تا لذت وبلاگ نویسی









نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد