لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

۸ دلیل اینکه چرا بیشتر وبلاگ نویسان تازه کار شکست می‌خورند ؟( ۲ )

اینکه چرا وبلاگ نویسان تازه کار موفق نمی‌شوند و از ادامه فعالیت باز می‌مانند ، موضوعی است که در پست قبلی به آن پرداختیم.در پست قبلی ۴ دلیل را برای شکست وبلاگ نویسان تازه کار بیان کردیم.اینک در این پست ۴ دلیل دیگر را بیان می‌کنیم.

  

۵- نداشتن یک طرح و نقشه مناسب


آیا تاکنون به شرکتهایی مانند شرکت اپل یا شرکت مایکروسافت فکر کرده‌اید ؟ آیا تاکنون از خودتان پرسیده‌اید که راز موفقیت شرکت اپل یا مایکروسافت چیست؟

همه شرکت ها و موسسات اقتصادی موفق در سراسر دنیا گروهی از افراد متخصص را دارند که کارشان تهیه یک نقشه راه است.

این نقشه راه به طور شفاف چشم انداز شرکت در چند سال آینده را مشخص می‌کند. به طوری که همه مجموعه شرکت موظف هستند در چارچوب همان نقشه راه حرکت کنند.

به نظر من همه ما نیاز به یک طرح کاری و نقشه راه مناسب داریم.یعنی باید بدانیم هدف ما از نوشتن وبلاگ چیست و فلسفه کاری ما چه چیزی می‌باشد.

 اکثر وبلاگ نویسان تازه کار هیچ طرح کاری یا نقشه راهی برای خودشان ندارند.حتی نمی‌دادند چگونه باید یک نقشه راه برای وبلاگ جدیدشان تهیه کنند.


۶- نداشتن برنامه‌ای برای ترویج و تبلیغ وبلاگ


تعداد وبلاگ های موجود در اینترنت حتی بیشتر از تعداد انسانهای روی کره زمین شده ‌است.این یک واقعیت برای همه افراد تازه کار است چون وقتی شما یک وبلاگ را ایجاد می‌کنید این کار شبیه تولد یک ماهی در اقیانوس است.


برای اینکه وبلاگ شما رشد بکند باید یک برنامه برای ترویج و تبلیغ وبلاگ خود داشته باشید.


راههای زیادی برای ترویج وبلاگ شما وجود دارد.در ابتدا می‌توانید وبلاگ خود را به دوستان و آشنایان معرفی کنید.بعدها می‌توانید از شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر برای این کار استفاده کنید.


 ۷- نداشتن پشتکار و ثبات لازم


برای انجام هر تکلیف مهم در زندگی نیاز به پشتکار و ثبات داریم.فکر می‌کنم این قانونی است که در همه دنیا طرفدار دارد و اکثر افراد بشر به آن معتقد هستند.

برای داشتن یک وبلاگ موفق ما نیاز داریم که به طور منظم تلاش کنیم.گاهی مشکلات و سختی هایی هم وجود خواهند داشت که تنها با استفاده از پشتکار خودمان خواهیم توانست بر آنها پیروز شویم.


۸- نداشتن درآمد از وبلاگ 


این روزها خیلی از افراد یک وبلاگ جدید درست می‌کنند تا از طریق آن به کسب درآمد بپردازند.

این افراد خیلی زود در می‌یابند که کسب درآمد از طریق وبلاگ کار آسانی نیست و نیاز به زحمت و تلاش فراوان دارد.این است که بعد از مدتی کار وبلاگ نویسی را رها می‌کنند.

 دنیای آنلاین امکانات خوبی برای کسب درآمد دارد اما باید بدانیم کسب درآمد از طریق وبلاگ نیاز به کسب دانش و یک سری از مهارتها دارد همچنین در کنار آن نیز باید سخت تلاش کنیم.این چیزی است که هر وبلاگ نویس تازه کاری باید نسبت به آن آگاهی داشته باشد.


در پایان دوست دارم بدانم نظر شما درباره این ۸ دلیلی که گفتم چیست؟ آیا شما هم دلایلی را می‌شناسید که باعث شده وبلاگ نویسان تازه کار در کارشان شکست بخورند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد