لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

عادت خاص همه وبلاگ نویسان حرفه‌ای!

موفقیت در وبلاگ نویسی وابسته به تولید محتواست آن هم محتوای منحصربفرد و با کیفیت.اما برای دست یافتن به یک محتوای با کیفیت باید درباره یکی از عادات وبلاگ نویسان حرفه‌ای چیزهایی را بدانیم.بیشتر افراد موفق در وبلاگ نویسی یک عادت خوب دارند که عبارت است از 


مطالعه منظم و روزانه


آنها به صورت منظم و روزانه درباره موضوع وبلاگ خود مطالعه می‌کنند.


 در ادامه این پست راههایی را بیان می‌کنم که شاید با استفاده از آنها بتوانید عادت مطالعه خودتان را تقویت کنید.

 

 

آیا عادت به مطالعه دارید؟ 

نمی‌دانم جواب شما چیست اما می‌توانم حدس بزنم که تعدادی از افرادی که این پست را می‌خوانند.افرادی باشند که عاشق مطالعه هستند.

این روزها من دارم کتاب زندگینامه استیو جابز را می‌خوانم. هر چه قدر هم بیشتر می‌خوانم نکات جالبی را درباره مدیر و رهبر سابق شرکت اپل یاد می‌گیرم.باید بگویم این کتاب پر از ایده و نکات الهام بخش هست


 وبلاگ نویسان حرفه‌ای افرادی هستند که عادت به مطالعه روزانه دارند.


خواندن و مطالعه کردن آن هم به صورت منظم و روزانه باعث می‌شود که ما بهتر بنویسیم.یعنی مطالعه منظم کیفیت پست‌های ما را بالا می‌برد.

 سلیقه افراد مختلف متفاوت است.برخی دوست دارند رمان و داستان بخوانند و بعضی کتب علمی تخیلی را بیشتر می‌پسندند. شاید هم یک عده اهل مطالعه نباشند تنها به این دلیل که وقت ندارند.

شاید دوست داشته باشید بدانید که چه طور می‌توانید کیفیت وبلاگ و نوشته‌های خودتان را بالا ببرید؟ خب من یک راه ساده برای شما دارم.آن هم این است

 

به صورت منظم و روزانه کتاب بخوانید.


خب شاید بپرسید که چه کتابهایی را باید بخوانم

جواب ساده است 


کتابهایی را بخوانید که عاشق آنها هستید و از خواندن آن لذت می‌برید


اما آن چه که مهم است و من باید بر روی آن تاکید دوباره بکنم این است که 


سعی کنید هر روز و به صورت منظم مطالعه کنید.


اگر مطالعه منظم و روزانه را به یک عادت تبدیل کنید آن وقت می‌توانید در طول یک سال چندین کتاب را بخوانید.


مطالعه کتاب با استفاده از گجت ها


این روزها ما می‌توانیم با استفاده از گوشی های هوشمند و همچنین تبلت هایمان بیشتر مطالعه کنیم 


به عنوان مثال ما می‌توانیم با استفاده از اپلیکیشن تازه توسعه یافته آوابوک، چند کتاب را دانلود کنیم و در طول روز هر زمان که فرصت مناسبی پیش آمد چند صفحه از یک کتاب را مطالعه کنیم.

من در وبلاگ دنیای کتاب، به طور مفصل درباره سایت و اپلیکیشن آوابوک شرح داده‌ام.


به جای خواندن ،به کتابها گوش بدهیم


زمانهایی هم وجود دارد که شرایط برای مطالعه کتاب جور نیست.مثلا شاید حوصله نداشته باشیم یک کتاب را دستمان بگیریم و بخوانیم.در این زمان می‌توانیم کمی تنوع ایجاد کنیم و برنامه روزانه مطالعه خودمان را به شکل دیگری پیش ببریم


حتما می‌پرسید چگونه ؟


خیلی ساده !


ما می‌توانیم به جای چشم ها از گوش هایمان استفاده کنیم و به جای اینکه یک کتاب را بخوانیم به صدای آن گوش بدهیم.بله درست فهمیدید منظورم استفاده از کتابهای صوتی است.

امروزه بازار کتابهای صوتی بسیار داغ است،حتی در بین ناشران فارسی زبان هم افرادی هستند که تلاش می‌کنند تا نسخه صوتی کتابهای خوب و پرفروش را تهیه کنند.در اینجا هم دست اندرکاران سایت آوابوک حرفهای زیادی برای گفتن دارند.


معرفی کتاب صوتی دوازده ستون موفقیت


در اینجا حیف است که یک کتاب صوتی خوب را معرفی نکنم.


این روزها کتاب صوتی دوازده ستون موفقیت، کتابی است که توسط وبلاگ یک پزشک منتشر می‌شود. کتاب دوازده ستون موفقیت نوشته جیم ران است.این کتاب در قالب یک داستان جذاب درباره دوازده اصل موفقیت صحبت می‌کند.


اما نکته جالبی که درباره این کتاب صوتی وجود دارد این است که


کیفیت صدای این کتاب صوتی بسیار خوب و قابل قبول است همچنین صدای گوینده آن یعنی آقای وامق عسگری هم عالی و گیراست.همه این موارد باعث شده تا ما از گوش دادن به  این کتاب صوتی لذت ببریم.


در پایان دوباره نکته این پست را تکرار می‌کنم.


 اگر می‌خواهید که مهارت شما افزایش پیدا کند و بتوانید کیفیت نوشته‌های خودتان در وبلاگتان را بالا ببرید تنها کاری که باید انجام بدهید این است که بیشتر مطالعه کنید و البته باید این کار را به صورت منظم و روزانه انجام بدهید.


نظر شما درباره این پست چیست ؟ آیا شما اهل خواندن کتاب و مطالعه روزانه هستید؟


نظرات 2 + ارسال نظر
Mr. Abbasi چهارشنبه 7 اسفند 1392 ساعت 00:57 http://Legal.blog.iR

سلام و خسته نباشید
چه خوب که من با این وبلاگ و مطالب مفیدش آشنا شدم
مطالبی مفید و پر مغز
درور بر شما جناب میرزایی
موفق و سربلند باشید

سلام آقای عباسی
از نظر محبت آمیز شما تشکر می‌کنم

# ایده آل # جمعه 2 اسفند 1392 ساعت 23:50 http://kazemidiet.persianblog.ir

سلام دوست عزیز وبلاگ مفیدی دارید.ممنون.
من مشاور تغذیه هستم و در وبلاگم مطالب مربوط به تغذیه و تناسب اندام میذارم.اگه نیاز به مشاوره ای داشته باشید میتونید از طریق وبلاگم باهام در میون بذارید تا راهنماییتون کنم. در ضمن اگه براتون ممکنه منو لینک بفرمایید. تشکر

سلام خانم کاظمی
از نظر و راهنمایی شما تشکر می‌کنم
همان طور که خودتان گفتید وبلاگ شما درباره تغذیه وتناسب اندام هست.
باید بگویم تغذیه و تناسب اندام موضوعی است که این روزها خوانندگان فراوانی دارد و از موضوعات جذاب برای وبلاگ نویسی است
امیدوارم موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد