لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

آشنایی با آقای طراح جوان در پاتوق وبلاگ نویسان ایران

فعالیت در انجمن‌ها و تالارهای گفتگو یکی از راههایی است که ما برای ترویج و تبلیغ یک وبلاگ پیشنهاد می‌کنیم. در پست قبلی مطالبی را درباره فعالیت خودم در انجمن وبلاگ نویسان بیان کردم.همان طور که در انتهای پست قبلی قول دادم در این پست هم می‌خواهم درباره یک اتفاق جالب دیگر در ارتباط با فعالیتم در انجمن وبلاگ نویسان مطالبی را برای شما بیان کنم.

 

 

پاتوق وبلاگ نویسان ایران


از آنجا که وبلاگ نویسان زیادی در انجمن وبلاگ نویسان مشغول فعالیت هستند محیط انجمن بستر مناسبی برای آشنا شدن با سایر وبلاگ نویسان می‌باشد. اگر بخواهم بهتر توضیح بدهم باید بگویم که محیط انجمن، محیطی است که می‌توانیم وبلاگ نویسانی که مهارتها و تخصص های مختلفی دارند را بشناسیم و از تخصص و دانش آنها استفاده کنیم.

به عنوان مثال در میان اعضای انجمن افرادی وجود دارند که مهارت خوبی در طراحی دارند و ما می‌توانیم برای طراحی قالب وبلاگ یا لوگوی وبلاگ خودمان از آنها کمک بگیریم و یا حتی به آنها سفارش کار بدهیم.

افراد دیگری هم وجود دارند که دانش و تخصص خوبی در زمینه بهینه سازی وبلاگ برای موتورهای جستجو یا همان (SEO) دارند و می‌توانند کاری بکنند که وبلاگ ما در نتایج گوگل و سایر موتورهای جستجو بیشتر و بهتر دیده شود.


مطلب فراموش شده در انجمن وبلاگ نویسان


از این موارد که بگذریم باید بگویم از اولین روزهای فعالیتم در انجمن وبلاگ نویسان متوجه شدم که به طور کلی دو موضوع هست که موضوع اکثر تاپیکها و ارسال ها را شامل می‌شود این دو موضوع عبارتند بودند از :

 

  • طراحی ظاهر و قالب وبلاگ 
  • کد نویسی و برنامه نویسی وبلاگ


اگر بخواهم ساده تر بگویم اکثر وبلاگ نویسان در تلاش هستند که وبلاگشان ظاهر و قالب بهتری داشته باشد و عده‌ای هم دوست دارند تا از طریق یادگیری کدهای مختلف تغییرات دلخواه خودشان را ایجاد کنند.مثلا اندازه فونت عنوان وبلاگ را تغییر بدهند یا از یک تصویر در پس زمینه وبلاگ استفاده کنند.


اما در این بین یک نکته وجود دارد و آن هم این است که 


از نظر من بحث تولید محتوا یک موضوع فراموش شده در بین اعضای انجمن‌ وبلاگ نویسان می‌باشد


یعنی هیچ کس به دنبال این نیست تا برای بهبود کیفیت محتوا در وبلاگهای ایرانی قدمی بردارد یا حتی پیشنهادی بدهد.چرا که همواره شنیده‌ایم که آنچه به یک وبلاگ ارزش می‌دهد محتوای آن است به طوری که گفته می‌شود


 محتوا پادشاه است.


آشنایی و همکاری با آقای طراح جوان


 این بود که من تصمیم گرفتم قدمی در این زمینه بردارم و یک تاپیک با موضوع تولید محتوا ایجاد کردم و در آن مطالبی را برای تولید محتوای با کیفیت مطرح کردم.این تاپیک مورد استقبال اعضای انجمن قرار گرفت و بازدید فراوانی از آن به عمل آمد.


نکته جالب و هیجان انگیز داستان اینجاست که یکی از اعضای انجمن وبلاگ نویسان که دوست دارد او را آقای طراح جوان خطاب کنیم از طریق همین تاپیک با من و وبلاگ لذت وبلاگ نویسی آشنا شدند و پیشنهاد همکاری دادند


بعد از چند تماس که با آقای طراح جوان داشتم قرار شد که به صورت پست مهمان برای وبلاگ ایشان مطلب بنویسم.


راستی یادم رفت بگویم که آقای طراح جوان مدیر وبلاگ اف بنر هستند و همان طوری که از عنوان وبلاگ ایشان مشخص هست در زمینه طراحی و فروش بنر فعالیت می‌کنند. علاوه بر آن ایشان آموزشهایی را در زمینه طراحی بنر و لوگو و. ...در وبلاگ اف بنر ارایه می‌دهند.همچنین آقای طراح جوان دانش خوبی در زمینه بهینه سازی وبلاگ برای موتورهای جستجو (SEO) دارند.


همه این موارد باعث شده است که وبلاگ اف بنر به یک وبلاگ پربازدید تبدیل شود.


مزایای نوشتن پست مهمان در اف بنر


من بعد از بررسی پیشنهاد آقای طراح جوان تصمیم گرفتم با نوشتن چند پست مهمان با ایشان همکاری کنم چون نوشتن پست مهمان مزایای فراوانی دارد که چند تا از آنها عبارتند از :


  • افزایش ترافیک وبلاگ 
  • ترویج و تبلیغ بیشتر وبلاگ
  • ارتباط با خوانندگان هدف

و. ...... 


همچنین دلایل زیر هم برایم مهم هستند:


  • در پایان هر مطلبی که در اف بنر می‌نویسم یک لینک به وبلاگ لذت وبلاگ نویسی قرار می‌دهم که همین موضوع بازدیدکنندگان زیادی را به سمت وبلاگ لذت وبلاگ نویسی می‌آورد.


  • نوشتن پست مهمان در اف بنر که یکی از وبلاگهای بلاگفا هست باعث می‌شود تا خوانندگان و مدیران وبلاگ در بلاگفا هم با لذت وبلاگ نویسی آشنا شوند.


  • هدف از ایجاد وبلاگ لذت وبلاگ نویسی این است که به وبلاگ نویسان ایرانی کمک کنیم تا محتوای با کیفیت تری را تولید کنند و همفکری و همکاری با مدیران وبلاگ فعالی مانند آقای طراح جوان به این موضوع کمک خواهد کرد.


البته بعد از این اتفاق مثبت ،عده دیگری از مدیران وبلاگ خواهان این هستند که برای آنها هم مطلب بنویسم ولی در حال حاضر قادر به این کار نیستم .


سخن آخر


در پایان باید بگویم که من با نوشتن پست قبلی و این پست خواستم شما وبلاگ نویسان عزیز را با دو روش ارزشمند آشنا کنم که با استفاده از آنها می‌توانید بازدید از وبلاگ خودتان را افزایش دهید و خوانندگانی وفادار و دایمی را جذب کنید.


این دو روش ارزشمند عبارتند از :


۱-عضویت و فعالیت در انجمن‌ها و تالارهای گفتگو


۲-نوشتن پست مهمان در وبلاگهای پربازدید و دارای رتبه بالاتر


همچنین در پایان امیدوارم که به اهمیت فعالیت در انجمن وبلاگ نویسان پی برده باشید.

نظرات 2 + ارسال نظر
طراح جوان پنج‌شنبه 15 اسفند 1392 ساعت 19:33 http://fbanner.blogfa.com/

با سلام،
شما خیلی مرا مورد لطف قرار داده اید.
با خواندن این پست بسیار خوشحال شدم.
امیدوارم همیشه موفق باشید.

سلام آقای طراح جوان
خیلی ممنونم که این پست را خواندید و نظر دادید.
من هم امیدوارم همیشه موفق باشید.

Mr. Abbasi جمعه 9 اسفند 1392 ساعت 20:03 http://Legal.blog.iR

سلام جناب میرزایی
اول از همه واقعا ممنون هستم از حضور و نظر شما ، واقعا باعث افتخار هست
دوم اینکه نظر شما من رو واقعا امیدوار کرد ، چون وبلاگ حقوق برای زندگی هنوز نتونسته مخاطب خودش رو پیدا کنه ، این رو به وضوح میشه از آمار وبلاگم فهمید ، البته خودم هم کمی مقصرم چرا که در تبلیغ وبلاگ و تبادل لینک با وبلاگ ها و وبسایت های هم موضوع وبلاگم سهل انگاری کردم
در تلاش هستم با راهنمایی های شما در اینجا بتونم حقوق برای زندگی رو به یه جایگاه خوبی برسونم
در آخر یه سوال اینکه اکثرا سرویس های وبلاگ دهی کاملا رایگان مخصوصا بلاگفا و میهن بلاگ رو پیشنهاد میدن بنا به دلایل زیادی ولی من وبلاگ بیان رو برای دامنه ی کوتاه و مناسبش و سیستم مدیریت خوبش و از همه مهم تر سهولت در شخصی سازی قالب و ظاهر وبلاگ انتخاب کردم و کاملا راضی هستم ولی اکثرا می گن احتمال اینکه این نوع سرویس دهنده ها ر.زی به کار خود پایان بدن زیاد هست ولی سرویس های بلاگفا و امثال اون این اتفاق براشون نمی افته ، همین من رو میترسونه که اگه قرار باشه روزی زحمات و اطلاعاتم از بین بره پس تا خیلی جلو نرفتم همین اول این خونه رو یه جای دیگه که مطمئن هست بنا کنم ، ممنون میشم اگه نظر شما رو هم بدونم و راهنماییم کنید
آخ داشت یادم میرفت ، وبلاگ آقای طراح جوان رو هم دیدم و لذت بردم از کاراشون و از مطالب شما
در آخر یه دنیا ممنونم از شما
موفق و پیروز باشید

سلام آقای عباسی عزیز
نگرانی های شما درباره فعالیت در سرویس های وبلاگ نویسی رایگان تا حدودی بجاست و اگر قصد دارید به صورت بلند مدت به وبلاگ نویسی ادامه دهید بهتر است که یک هاست و دامنه بخرید
اما درباره سرویس وبلاگ دهی بیان خوش بینی های زیادی وجود دارد و با توجه به شعار آن مبنی بر اینکه رسانه اهل قلم و متخصصان هست انتظار می‌رود خیلی سریع پیشرفت کند.ضمن اینکه امکانات بسیاری برای وبلاگ نویسان دارد که در سرویسهای دیگر وجود ندارد
تا آنجایی هم که من اطلاع دارم عضویت در آن از طریق دعوتنامه امکان پذیر است.
همه اینها نشان از این دارد که سرویس بلاگ دات آی آر آینده خوبی دارد.در حال حاضر هم وبلاگهای پرمحتوایی در این سرویس فعالیت می‌کنند که برای نمونه وبلاگ حقوق برای زندگی را می‌توانم مثال بزنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد