لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

وبلاگ نویسی چگونه زندگی من را تغییر داد؟

استفاده از وبلاگ نویسی می‌تواند مزایا و معایب خودش را داشته باشد اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده‌اید که وبلاگ نویسی می‌تواند مانند یک سکوی پرتاپ برای موفقیت های شغلی و حرفه‌ای شما باشد؟ آیا موافق هستید که وبلاگ نویسی باعث تغییر زندگی افراد بسیاری در تمام دنیا شده است؟


در ادامه به این سوال می‌پردازم که 


چگونه وبلاگ نویسی می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد و به بهبود زندگی شغلی و حرفه‌ای ما کمک کند؟

   درباره لذتهای رایگان زندگی

من در این وبلاگ سعی می‌کنم مطالبی را بنویسم که با خواندن آنها بتوانید انگیزه نوشتن را در خود تقویت کنید.برای خودتان یک وبلاگ کوچک بسازید و هر روز قسمتی از افکار و ایده‌های خودتان را در آن به اشتراک بگذارید.بدون آنکه نگران افزایش یا کاهش بازدید از وبلاگ خودتان باشید.


آنچه می‌خواهم که شما آن را تجربه کنید در سه کلمه زیر خلاصه شده است ،من می‌خواهم که شما


لذت اشتراک افکارتان 


را تجربه کنید.یا به عبارت بهتر می‌خواهم با صدایی صاف و پر از شور و شوق به شما بگویم که


بله شما هم می‌توانید لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید


نمی‌دانم نظر شما درباره عبارت لذتهای رایگان زندگی چیست؟


اما باید بگویم که من عاشق لذتهای سالم و رایگانی هستم که هر روز با آنها سر و کار دارم.لذتهایی مانند

لذت کتاب خواندن،لذت یادگیری،لذت ورزش کردن و صد البته 


لذت وبلاگ نویسی


البته درباره لذت وبلاگ نویسی باید بگویم که این جزو لذتهای زندگی مدرن هم هست.

شما با هر سن و با هر درجه از سواد می‌توانید لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید.


و اگر اجازه داشته باشم تا یک درخواست کوچک از شما داشته باشم درخواست من از شما این است که 


اگر که وبلاگ ندارید همین امروز برای خودتان یک وبلاگ بسازید و در آن درباره علایق خودتان بنویسید.


حتی می‌توانم بگویم که وبلاگ نویسی باعث می‌شود که بر روی علایق خودتان بیشتر کار کنید و این می‌تواند به موفقیت شما در دنیای واقعی هم کمک کند.چون باعث می‌شود تا دوستان و همفکران بیشتری را پیدا کنید.

حتی می‌توانم بگویم که وبلاگ نویسی می‌تواند زندگی شما را تغییر دهد و به شما در کسب موفقیت کمک کند.


وبلاگ نویسی چگونه زندگی من را تغییر داد؟


این یک ادعا نیست بلکه واقعیت است وبلاگ نویسی می‌تواند زندگی شما را تغییر بدهد.فقط کافیست فرمول موفقیت در وبلاگ نویسی را بدانید و هر روز به آن عمل کنید.

البته من برای اینکه بتوانم به شما ثابت کنم که وبلاگ نویسی می‌تواند زندگی شما را تغییر بدهد.یک مدرک خوب دارم.یک شاهد واقعی.

کافیست تا ادامه این پست را بخوانید تا شما هم ببینید که چگونه وبلاگ نویسی می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.


« روشن شو » فرصتی کوتاه، دوستانه و جذاب


«روشن شو» یک رویداد برای عاشقان فناوری است.

«روشن شو» نام یک همایش است که در بیش از صد کشور برگزار می‌شود.این برنامه سه ساعته حول محور وب، فناوری و کارآفرینی برگزار می‌شود.

در رویداد « روشن شو » قسمتی وجود دارد که در آن هر داوطلب باید هفت دقیقه سخنرانی کند.هر داوطلب باید سعی کند در این هفت دقیقه ایده و مطلب مفید خود را برای دیگران بیان کند.

البته مدتی است که همایش «روشن شو» در چند شهر بزرگ ایران هم برگزار می‌شود.


 از جمله این شهرها شهر مشهد است.

داستانی که می‌خواهم برایتان بگویم برمی‌گردد به آذر ماه گذشته.


در چهاردهم آذر ماه سال نود ودو اولین رویداد «روشن شو» در شهر مشهد برگزار شد.

در این روز یک اتفاق بسیار جالب روی داد که مربوط می‌شد به سخنرانی یک سخنران بسیار جوان،که مورد توجه افراد شرکت کننده در همایش قرار گرفت.عنوان سخنرانی او از این قرار بود :


وبلاگ نویسی چگونه زندگی من را تغییر داد؟


موضوع برایتان جالب خواهد شد که بگویم این سخنران جوان، تنها هفده سال سن دارد و متولد سال ۱۳۷۵ است.او با این سن کم موفقیتهای بسیاری به دست آورده است.

این جوان هفده ساله یک داشجوی موفق است که در رشته مهندسی نرم افزار مشغول به تحصیل است در کنار آن مدتهاست که به وبلاگ نویسی می‌پردازد.

همچنین مهارت بسیار خوبی در دانش seo دارد و حتی به مشاوره و تدریس در این زمینه هم مشغول است.

شاید اگر وبلاگ موفق یک ادمین را خوانده باشید شاید بدانید که منظور من چه کسی است.

چرا که این جوان موفق ،موسس وبلاگ یک ادمین هم هست.

نام این وبلاگ نویس حرفه‌ای کسی نیست جز 


آقای مسعود فاطمی مدیر وبلاگ یک ادمین


مسعود فاطمی در سن شانزده سالگی توانست وبلاگ یک ادمین را تاسیس کند.


وبلاگ یک ادمین یک وبلاگ موفق است که درباره وبلاگ نویسی حرفه‌ای،seo و آزادکاری است.

او توانایی خوبی در دانش بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو یا همان seo دارد.


شاید با خواندن این پست، شما هم دوست داشته باشید که درباره مسعود فاطمی بیشتر بدانید بنابراین از شما می‌خواهم که به وبلاگ شخصی مسعود فاطمی سر بزنید و مطالب او را بخوانید.


اما یک نکته مهم درباره مسعود فاطمی


آنچه برای من درباره مسعود فاطمی مهم هست مربوط به شخصیت متفاوت اوست.

چرا که اگر وبلاگ شخصی او را خوانده باشید می‌دانید که او علاقه فراوانی به نظم و برنامه ریزی دارد.شاید همین ویژگی او باعث شده است که یک چهره موفق در زمینه تحصیل، کارآفرینی، وب و اینترنت باشد.


سخن پایانی


یادم می‌آید یک بار یکی از خوانندگان «لذت وبلاگ نویسی» از من پرسید :


به نظر شما یک دانش آموز دبیرستانی می‌تواند وبلاگ نویس موفقی باشد و آیا اصلا کسی به مطالب او اهمیتی می‌دهد ؟


راستش را بخواهید آن زمان نتوانستم پاسخ خوبی به آن خواننده گرامی بدهم.اما این سوال باعث شد تا به دنبال معرفی یک الگوی موفق باشم.

 منظورم یک وبلاگ نویس حرفه‌ای جوان و موفق و صد البته ایرانی است.


 تا اینکه چند روز پیش که یکی از پستهای مسعود فاطمی در یک ادمین را می‌خواندم ،ناگهان به فکرم رسید که مطلبی را درباره این جوان موفق و فعال مشهدی بنویسم.

کسی که توانسته است هم در دنیای آنلاین و هم در دنیای آفلاین موفقیت کسب کند.


از طرف دیگر بیشتر خوانندگان «لذت وبلاگ نویسی» افرادی جوان و یا حتی نوجوان هستند که داشتن یک الگوی موفق مانند مسعود فاطمی می‌تواند به آنها کمک کند تا تصویر بهتری از یک وبلاگ نویس حرفه‌ای و موفق داشته باشند.


خب امیدوارم که در پایان این پست شما هم به این نتیجه رسیده باشید که 


وبلاگ نویسی می‌تواند زندگی ما را تغییر دهد.


و البته امیدوارم توانسته باشم با معرفی مسعود فاطمی یک الگوی موفق به شما بدهم.


نظرات 4 + ارسال نظر
Arash جمعه 25 اردیبهشت 1394 ساعت 14:18 http://blog.arashdma.ir/

سلام ، آقای میرزائی من وبلاگمو به دامنم وصل کردم اما نمیشه به خود دامنه متصل کرد و بید ساب دامین داشته باشه ، راه حلی ندارید؟ تا حالا با بلاگ اسکای کار کردید؟
راستی من الگوم در وبلاگ نویسی شما بودید و خواهید بود ، شما باعث شدید من برم سراغ مطالعه و خوشبختانه الان یه چند تا پست کوچیک درباره سئو از زبان خودم دادم که مایلم بخونیدشون :)

در هر دو مورد با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ وبلاگ یک ادمین می‌توانید جواب سوالهایتان را بگیرید
WWW.1admin.ir

امیرحسین چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 13:03 http://sepehr-rayaneh.blogfa.com

سلام.ممنون از پستهایی که خودتون براش زحمت می کشین.یک سوال.با این وقت کمی که ما داریم چطور وبلاگ یک پزشک روزی تا سه تا پست هم میذاره؟

با سلام بر شما دوست عزیز
باید بگویم که شش سالی طول کشیده تا آقای مجیدی و یک پزشک به این رتبه رسیده.
یعنی همانطور که بارها در «لذت وبلاگ نویسی» اشاره کرده ام. برای پیشرفت در وبلاگ نویسی به زمان نیاز داریم.
نکته دوم درباره خود شخصیت آقای مجیدی هست که اهل مطالعه هستند.و آن طور که خودشان گفته اند روزانه دوساعت برای نوشتن و ارسال پست وقت می‌گذارند.
البته نباید فراموش کنیم که ایشان از نویسندگان مهمان هم استفاده می‌کنند.
-------------------------
در ضمن جناب امیرحسین خان
امروز چندتا از پستهای شما را خواندم.باید بگویم که قلم خوبی دارید .و از خواندن نوشته هایت لذت بردم.
سعی کن همین نوشته های کوتاه را ادامه بدهی.

امیر حسین دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 17:28 http://sepehr-rayaneh.blogfa.com

سلام
ممنون از پست خوبتون.
در یکی از دیدگاهتون خوندم که باید پستها در حدی عامه پسند باشه این خوبه.
همچنین مطلب گفته شده بالا برای قشر جوون می تونه الگوی خوبی باشه.باز هم ممنون.

خیلی ممنونم که این پست را خواندید و نظر دادید.
باید بگویم که
وبلاگ نویسی در ارتباط با انسانها است و هر انسانی دست کم یک ایده و فکر جالب در ذهن دارد که بسیار به آن علاقمند است.
وبلاگ نویسی و نوشتن باعث می‌شود که برای پرورش ایده ها و علایق خودتان بیشتر تلاش کنید و این به نوبه خود باعث خواهد شد بیشتر از زندگی و اتفاقات آن لذت ببرید.

Mr. Abbasi دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 00:04 http://Legal.blog.iR

ممنون جناب میرزایی
برایم جالب بود ، جناب فاطمی این جوان موفق را نمی شناختم و فی الحال خوشحالم و از همین جا برای این جوان خوب و موفق آرزوی موفقیت می کنم
چند نکته ی خوب هم از متن خوب شما دریافت کردم و حتما استفاده خواهم کرد ، البته فکر می کنم در آینده بتوانم انجامشان بدهم ، مثل بیان تجربیات و اتفاقات حقوقی ای که در خلل کار های حقوقی برایم قرار است در آینده اتفاق بیافتد در وبلاگ حقوق برای زندگی و اشتراک آن ها با دیگران ، تا صرفا مطالب حقوقی محض در وبلاگ قرار ندهم و فکر می کنم اینگونه ، وبلاگ منعطف تر هم خواهد شد
در کل سپاس گزارم جناب میرزایی
خواندن از شما همیشه لذت بخش است
موفق و پیروز باشید

با سلام
سعی من این است که خوانندگان در درجه اول ذهنیت درستی درباره وبلاگ نویسی پیدا کنند.
وقتی با مطالعه نظر شما می‌بینم ذهنیت درستی نسبت به وبلاگ نویسی پیدا کرده‌اید.این برای من بسیار ارزشمند است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد