لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

مهارتهای زندگی یک وبلاگ نویس موفق : رویاپردازی

آیا رویاهایی که برای وبلاگتان در سر می‌پرورانید به اندازه کافی بزرگ هستند؟ آیا در ذهنتان یک تصویر واضح از جایی که شما می‌خواهید باشید دارید؟اگر پاسخ شما منفی است من شما را تشویق می‌کنم که چند دقیقه وقت برای این کار اختصاص بدهید منظورم این است که بنشینید و درباره یک رویای واضح برای وبلاگ خودتان فکر کنید. و فقط آن را از اون چیزی که فکر می‌کنید که امکان پذیر است کمی بزرگتر در نظر بگیرید.سپس زمانی که به آن رویا دست پیدا کردید.لطفا برگردید و به من اجازه بدهید تا درباره آن بیشتر بدانم


در ادامه چند نکته کوتاه درباره اهمیت مهارت رویاپردازی بیان می‌کنم

 

 

رویا پردازی یا خلاقیت


  • رویا آتش اشتیاق درونی ما را شعله ور می‌کند و ما را به حرکت وا می‌دارد تا اهداف خودمان را واقعیت ببخشیم.


  • خلاقیت یک نیروی محرکه پشت سر موفقیت‌های کارآفرینی به شمار می‌رود.فکر کردن در خارج از چارچوب‌های معمول به شما اجازه می‌دهد تا به راه‌هاهی یگانه و متمایزی برای جواب دادن به مشکلات و خواسته‌های مردم بیاندیشید.


  • ایلان ماسک بنیانگذار پی‌پال، ثروت کلانی به دست آورد اما آنجا متوقف نشد.او وقف رویای خودش درباره علم و تکنولوژی شده بود.


  • ایلان ماسک که پی‌پال را تاسیس کرد.در حال حاضر مدیر شرکت تسلا موتورز (سازنده ماشین‌های الکتریکی) و مدیر شرکت تکنولوژی‌های اکتشاف فضا (اسپیس اکس) می‌باشد.


  • ایلان ماسک یک مثال خوب در مورد یک فرد رویا پرداز و دارای تصویر ذهنی هست.کسی که بی‌وقفه در حال یادگیری هست.و همیشه سعی می‌کند تا آنچه که در فعالیت اقتصادی گذشته یادگرفته است را برای بهبود فعالیت اقتصادی بعدی‌اش به کار بگیرد.وقتیکه او تصمیم می‌گیرد تا به یک هدف دست یابد.او یک نیروی درونی برای دنبال کردن هدفش دارد.او یکی از آن اشخاص متمایزی همراه با یک رویا برای انتخاب مناسبترین پروژه‌هاست.همراه با یک توانایی برای تبدیل کردن رویاهایش به واقعیت.


استیو جابز می‌گوید:


نوآوری چیزی است که یک رهبر را از یک پیرو مشخص می‌کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
امیر حسین شنبه 13 اردیبهشت 1393 ساعت 20:40 http://sepehr-rayaneh.blogfa.com

سلام آقای میرزایی.
من هم رویاپردازی خوبی دارم.ولی وقت کم و امکانات مالی نامناسب دارم.
اگه خدا بخواد با برنامه ریزی خوب میتونم به اهدافم برسم.
موفق باشین.

رویا باید کمی بزرگتر از توانایی ما باشد تا به ما انگیزه حرکت بدهد و چنین رویایی مسیر رسیدن به اهداف را نشان خواهد داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد