لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

صد ایده ناب برای نوشتن یک پست پرمحتوا ( بخش پنجم )

تاکنون چهار مجموعه از سری پست‌های « صد ایده ناب برای نوشتن یک پست پر‌محتوا » را در «لذت وبلاگ نویسی» خوانده‌اید.مطالعه این مجموعه پست‌ها باعث خواهند شد تا ایده‌های بیشتری را برای نوشتن پست‌هایی جذاب و خواندنی داشته باشید و همچنین به انتشار پست‌هایتان در فاصله‌های زمانی کوتاه کمک بسیاری خواهد کرد که این به نوبه خود آمار بازدید و ترافیک ورودی وبلاگتان را افزایش خواهد داد.پس دعوت می‌کنم تا بخش پنجم از این سری پست‌ها را نیز در ادامه بخوانید.

 

 

۴۱- درباره رویدادها و مراسماتی که اخیرا در آن شرکت کرده‌اید، به مخاطبانتان بگویید.


 آیا اخیرا در کنسرت یا جشنواره‌ای شرکت کرده‌اید؟ اگر جوابتان بله است پس می‌توانید یک مرور یا گزارش درباره آن بنویسید.


۴۲- رزومه خود را به صورت آنلاین منتشر کنید.


تجارب کاری خودتان را بیان کنید و درباره مهارتها و کارهایی که به خوبی انجام می‌دهید توضیح دهید.حتی ممکن است با انجام این کار شما یک پیشنهاد شغلی خوب دریافت کنید.


۴۳- درباره باورهای اشتباه و شایعات بنویسید.


در هر جایی که باشید و صرفنظر از موضوعی که درباره آن در وبلاگتان می‌نویسید، همیشه باورهای اشتباه و شایعات در اطراف ما وجود دارند.شما می‌توانید با نوشتن درباره آنها به تنویر افکار خوانندگانتان بپردازید.


۴۴- درباره جاهایی که دوست دارید به آن جا مسافرت کنید، بنویسید.


همینطور توصیه می‌کنم تا در کامنتهایتان دیگران را هم به انجام این کار تشویق کنید، این نوع از گفتگوها گاهی به بحث‌هایی مهیج و بسیار مفید تبدیل می‌شود.


۴۵- درباره اسرار بازاریابی در وبلاگتان بنویسید.


به خوانندگانتان درباره رازهای استراتژیک و عالی خودتان بگویید،درباره تکنیک‌ها و تاکتیک‌هایی که شما استفاده می‌کنید تا مخاطبان و ترافیک بیشتری را جذب کنید ،بنویسید.


۴۶- درباره مهمترین درسهایی که در زندگی آموخته‌اید بنویسید.


چه کاری مانند این می‌تونه در عین اینکه به بررسی و آنالیز اتفاقات زندگی شما می‌پردازه، در عین حال برای خوانندگانتان هم مفید باشه؟ مطمئنم خیلی از تجارب زندگی شما برای اونها مفید خواهد بود.


۴۷- به خوانندگان وبلاگتان بگویید که برای کسب موفقیت چه کارهایی باید انجام بدهند.


پستی منتشر کنید و در اون به خوانندگانتون توضیح بدین که برای موفق شدن در کاری که انجام می‌دهند چیکار باید بکنن. همانطور که شما قبلا در انجام اون کار موفق شدین.


۴۸- درباره روز خودتان یک ویدیو پست منتشر کنید.


اجازه بدهید تا خوانندگانتان به تماشای زندگی روزانه شما بنشینند، برای من این کار بسیار جالبه؟ اما شاید شما برای انجام چنین کاری به کمی تشویق و دلگرمی احتیاج داشته باشید.اما به هر حال انجام دادن یا ندادن این کار به شما بستگی داره.


۴۹- وسایل شخصی خودتان را به نمایش بگذارید مانند ماشین تان، خانه یا ابزار کارتان.


این چیزی هست که عقاید متفاوتی را در بین خوانندگان وبلاگتان ایجاد می‌کنه، از نشان دادن وسایلتان نهراسید.اون ممکنه برای کسی که اون وسایل رو نداره تبدیل به یک پست انگیزه بخش بشه، معمولا مردم این جور چیزا رو دوست دارن.


۵۰- لیست بسازید.


لیستی از خوانندگان وبلاگتان بسازید و آن را در وبلاگتان منتشر کنید.


آیا در بین این ده ایده ، موردی بود که برای شما تازگی داشته باشد و یا از خواندن آن خوشتان آمده باشد؟ لطفا نظر خودتون در این  باره رو در بخش نظرات با من و سایر خوانندگان به اشتراک بگذارید.

نظرات 4 + ارسال نظر
حمید دلبری پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 08:09 http://persianpopup.ir

اگر می خواهید از تک تک بازدیدهای سایت و یا وبلاگ خود درآمد کسب کنید، کافیست در پرشین پاپ آپ ( http://persianpopup.ir ) عضو شده، کد مخصوص را در سایت تان قرار دهید تا پاپ آپ های مشتریان در هنگام باز شدن سایت تان باز شده و از هر بار ویزیت شدن سایت خود مبلغی را به حساب خود اضافه نمایید. هرچقدر بازدیدتان بیشتر باشد، کسب درآمدتان بیشتر می شود.

سینا چهارشنبه 28 خرداد 1393 ساعت 19:22 http://www.fashnews.blogsky.com

سلام خسته نباشین دوستای عزیز مطالب خوبی نوشتین ولی ای کاش بیشتر در اینباره توضیح میدادین یا حداقل چند مثال میزدین ممنون از توجه شما

سلام
در آینده سعی می‌کنم به این انتقاد شما هم بیشتر توجه کنم.

مهران دوشنبه 12 خرداد 1393 ساعت 12:06

سلام اقای میرزایی

با خیلی از اینها روبرو شدم ولی همه این ها رو نمیشه در یک وبلاگ به کار برد بعضی وبلاگ ها پتانسیلش رو ندارن؛ در حقیقت موضوعشون..

مرسی!

Mr. Abbasi یکشنبه 11 خرداد 1393 ساعت 01:14

سلام و درود :)
( قبلن ها !!! ) یک وبلاگی بود که خواننده اش بودم و درباره ی اشتباهات و شایعات مطالب مینوشت و مخاطبان خیلی خوبی هم داشت
فکر میکنم موضوع جذابی برای وبلاگ نویسی می تواند ، باشد
ممنون جناب میرزایی عزیز

بله درسته!
تقریبا در هر موضوع و شغلی باورها و خرافات وجود داره که می‌توان درباره آن‌ها نوشت .این باعث میشه سطح آگاهی مردم هم در این زمینه‌ها بالا بره و هر چیزی را که می‌شنوند و می‌خوانند را زود باور نکنن.بلکه ابتدا درباره آن تحقیق کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد