لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

چگونه یک خبرنامه ایمیلی برای وبلاگ خودمان بسازیم؟

مدتی است که خبرنامه ایمیلی لذت وبلاگ نویسی راه افتاده و شما برای اینکه بتونید مطالب جدید لذت وبلاگ نویسی رو در ایمیل خودتون داشته باشید تنها باید آدرس ایمیل خودتون را در خبرنامه ما ثبت نام بکنید.برای این کار باید به گوشه سمت راست در پایین همین صفحه بروید و در کادر مربوطه آدرس ایمیل خودتون را وارد کنید.سپس صفحه‌ای براتون باز میشه که شما باید در این صفحه کد نمایش داده شده را در کادر مربوطه وارد کنید تا ایمیل تایید براتون فرستاده بشه، حالا کافیه تا ایمیل تایید را در حساب جی‌میل خودتون بازکنید و بر روی لینک تایید کلیک کنید تا فرآیند ثبت نام شما در خبرنامه ایمیلی لذت وبلاگ نویسی به پایان برسد.حالا از این به بعد هر وقت که مطلب جدیدی در لذت وبلاگ نویسی منتشر بشه، شما از طریق ایمیلتون باخبر خواهید شد.


اما شاید شما هم دوست داشته باشید که مانند من یک خبرنامه ایمیلی برای وبلاگ خودتون درست کنید.خب باید بگم که درست کردن یک خبرنامه ایمیلی برای وبلاگ کار بسیار ساده‌ای است.شما با صرف چند دقیقه می‌تونید این کار رو انجام بدهید.

 

 

مدتی پیش تصمیم گرفتم تا یک خبرنامه ایمیلی برای لذت وبلاگ نویسی ایجاد کنم تا خوانندگان دایمی و وفادار وبلاگ بتوانند به راحتی از انتشار مطالب جدید  اطلاع پیدا کنند.چرا که خوانندگان از راههای مختلفی وارد وبلاگ  می‌شوند


اغلب خوانندگان از طریق شبکه‌های اجتماعی ،گوگل و یا لینک ما در وبلاگ‌ها و سایتهای دیگر به لذت وبلاگ نویسی می‌آیند و اتفاقی که می‌افته اینه که ممکنه با خوندن مطالب ما ،به موضوع و محتوای وبلاگ ما علاقه‌مند بشوند و دوست داشته باشند که در آینده مطالب بیشتری از وبلاگ ما را بخوانند.اینجا همان جایی است که ما به عنوان یک وبلاگ‌نویس هوشمند باید این امکان را در دسترس آنها قرار بدهیم.


برای خوانندگانی که با عجله وارد وبلاگ شده‌اند و به دلیل کمبود وقت قصد دارند تا سریع از وبلاگ خارج بشوند، ثبت نام در خبرنامه ایمیلی می‌تواند بهترین گزینه باشد.


شما می‌توانید به راحتی برای وبلاگ و سایت خودتان یک خبرنامه ایمیلی بسازید.برای این کار تنها به چند دقیقه وقت نیاز دارید.برای این کار ابتدا آموزش تصویری ایجاد یک خبرنامه ایمیلی برای وبلاگ را که علیرضا در وبلاگ خودش قرار داده را با دقت بخوانید و سپس سعی کنید تا همه مراحل را به طور کامل اجرا کنید.


به این نکته توجه کنید که برای اینکه مخاطبان شما برای دریافت و خواندن خبرنامه شما دچار مشکل نشوند توصیه می‌کنم قسمت مربوط به نحوه ی تغییر آدرس لینک های فیدبرنر به آدرس اصلی سایت در انتهای پست آموزش تصویری ایجاد یک خبرنامه ایمیلی برای وبلاگ را با دقت مطالعه و اجرا کنید.

نظرات 2 + ارسال نظر
مهران دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 17:46 http://cafetarikh.ir

سلامی دوباره جناب میرزایی

1. در رابطه با پست مورد نظر بنده اقدام به نوشتن کردم و پست تقریبا تمام هست (تا فردا) .. افتتاح هم روز جمعه هست و تا اون روز نمیتونید لینک بدید به کافه تاریخ..حالا دیه مدیر این وبلاگ شمایید.. به نظرتون من پست رو بفرستم، منتشر کنید و آدرس رو هم درج کنید ولی بگید که روز جمعه افتتاح میشه.. یا روز جمعه بنده پست رو بدم که شما ارسال کنید.

2. در رابطه با این آدرس ها، بفرمایید: http://up.dragon-age.ir/images/7137ea70f27c8a6153fda28f834e470e.png

نمیدونم مشکل از چیه ولی آدرس ها در موزیلا با ارور مواجه میشن.

سلام آقا مهران

پست مهمانتون را برام بفرستید.در ضمن فکر می‌کنم بهترین زمان ،روز بعد از افتتاح وبلاگ کافه تاریخ باشه.

درباره آموزش تصویری خبرنامه ایمیلی اگر هنوز مشکل دارید از لینک زیر استفاده کنید.

http://main.aalireza.ir/?p=416

در ضمن برای دریافت پاسخ تکمیلی ایمیلتون را هم چک کنین.

مهران یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 20:31 http://cafetarikh.ir

سلام..

به نظر میاد لینک نادرست باشه.. لطفا اصلاحش کنید تا ما هم یاد بگیریم.

سلام

هر دو لینک را امتحان کردم و هر دو لینک سالم هستند.

اگر که بازهم در بازکردن لینک‌ها مشکل دارید از لینک زیر استفاده کنید.

http://main.aalireza.ir/?p=416

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد