لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

سخنی با خوانندگان: تجارب وبلاگ نویسی خودتان را با ما به اشتراک بگذارید

مدتی است که به این فکر می‌کنم که چگونه می‌توانم فرهنگ وبلاگ نویسی و تولید محتوای با کیفیت را بیشتر ترویج بدهم؟ همواره از خودم می‌پرسم که چه راه دیگری ممکنه وجود داشته باشه که از طریق آن بتوانم جامعه خوانندگان وبلاگ لذت وبلاگ نویسی را تشویق کنم تا درباره افزایش فرهنگ تولید محتوای با ارزش یک قدم عملی بردارند و لذت اشتراک افکار را بیشتر و بیشتر تجربه کنند.


تا اینکه امشب یک ایده خوب به ذهنم رسید، که آن را با شما به اشتراک می‌گذارم

 

 

می‌خواهم برای ترویج تولید محتوای با کیفیت یک قدم عملی بردارم، می‌خواهم از همه شما خوانندگان بخواهم دست به کار بشوید و برای یک بار هم که شده لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید.


ایده من از این قرار است که به طور منظم و در فاصله‌های زمانی مشخص، موضوعی را در ارتباط با وبلاگ نویسی و افزایش فرهنگ تولید محتوا مشخص کنم و سپس از همه علاقه‌مندان چه آنان که وبلاگ نویس هستند و چه آنان که صاحب وبلاگ نیستند،بخواهم تا در ارتباط با آن موضوع، یک پست مهمان برای لذت وبلاگ نویسی بنویسند.

Hosted on Persiangig.com


اما چون این ایده، یک ایده تازه و شاید کمی ناپخته باشد و نیاز به دقت نظر بیشتری داشته باشه، فکر کردم که این ایده را به شکل تازه‌تر و جذاب‌تری دنبال کنم.


بنابراین از تک تک شما که همین الان دارید با کنجکاوی تمام این متن را می‌خوانید، می‌خواهم تا یک پست با موضوع لذت وبلاگ‌نویسی بنویسید و آن را به آدرس ایمیل من ارسال کنید تا با نام خودتان در لذت وبلاگ نویسی منتشر کنم.فرقی نمی‌کند که شما یک وبلاگ نویس حرفه‌ای هستید یا مبتدی، فقط دوست دارم تا به زبانی ساده درباره تجربه‌های تلخ و شیرین خودتان در رابطه با وبلاگ نویسی بنویسید،لطفا نظر و احساس واقعی خود را برای من و سایر خوانندگان بیان کنید ، تکرار می‌کنم لطفا نظر و احساس واقعی خودتان را برای ما بیان کنید حتی اگر نظر و احساس خوبی در رابطه با وبلاگ نویسی نداشته باشید آن را خیلی واضح برای ما بیان کنید.البته خیلی از شما هم ممکنه که در حال حاضر وبلاگ نویس نباشید اما همواره لذت وبلاگ نویسی را می‌خوانید ،از شما هم می‌خواهم که در این کار مشارکت کنید.


اجازه دهید تا کمی بیشتر توضیح بدهم


اگر شما هم اکنون دارید این مطلب من را می‌خونید چند احتمال ممکنه وجود داشته باشه.


  • ممکنه شما جزو افرادی باشید که تازه‌کار هستید و می‌خواهید با خوندن مطالب لذت وبلاگ نویسی ،کمی بیشتر با دنیای وبلاگ نویسی آشنا بشید، می‌توانید در چند خط برای من بنویسید که کدامیک از مطالب لذت وبلاگ نویسی برایتان بیشتر مفید بوده و یا اینکه چه موضوعاتی وجود داره که دوست داشتین در ارتباط با وبلاگ نویسی بدونین و هیچ جوابی براش پیدا نکردین و اصلا چی شد که به وبلاگ نویسی علاقه‌مند شدید؟ و  ...


  • اما اگر کمی با دید منفی به قضیه نگاه کنیم ممکنه شما یکی از آن افراد سرخورده باشین که معتقدند وبلاگ‌نویسی یک کاره بی ارزشه.درباره این احساس خودتون برای ما بنویسید و بیان کنید که چی باعث شده تا این‌طور فکر کنید؟


  • ممکن هم هست که شما جزو افرادی باشید که تازه به جمع خوانندگان لذت وبلاگ نویسی ملحق شدین و با خوندن مطالب ،علاقه مند شده باشید که یک وبلاگ برای خودتون درست کنید، حتی دست به کار هم شدید و به زودی وبلاگتون را راه‌اندازی خواهید کرد ،در اینصورت می‌توانید درباره ایده شکل‌گیری وبلاگتون برای ما بنویسید؟

Hosted on Persiangig.com


  • اما در نهایت یک احتمال دیگه هم ممکنه وجود داشته باشه


ممکنه شما جزو آن دسته‌ای باشین که به وبلاگ‌نویسی علاقه دارین ولی هیچوقت به خودتون اجازه ندادید تا امتحانش کنین.


خوب در این صورت من یک پیشنهاد ویژه براتون دارم


دوست دارم تا همین الان پشت رایانه‌تون قرار بگیرین و یک سند جدید در نرم افزار word باز کنید و چند خط به زبان خودتون درباره وبلاگ نویسی بنویسن، 


با این کار من و همه خوانندگان لذت وبلاگ نویسی این فرصت را خواهیم داشت تا تجربه‌های ارزشمند شما را بخوانیم و با موفقیت‌ها و شکست‌های شما در عرصه وبلاگ نویسی آشنا بشویم، چیزی که می‌تواند بیش از هر مقاله و پستی برای ما درس و آموزه داشته باشد.


در پایان امیدوارم تا نظر خودتان را درباره ایده‌ای که مطرح کردم بیان کنید.به نظرتون این ایده می‌تونه با موفقیت همراه بشه یا اینکه خوانندگان با سردی با آن برخورد خواهند کرد؟ درباره نقاط ضعف و قوت این ایده ،موردی هست که به ذهنتون می‌رسه و مایل باشید تا با من و خوانندگان لذت وبلاگ نویسی به اشتراک بگذارید؟


نظرات 2 + ارسال نظر
Mr. Abbasi چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 22:06 http://abbasifard.ir

سلام و درود جناب میرزایی عزیز
ایده ، ایده‌ی بسیار خوبی است ، اما به نظر حقیر کسب موفقیت این ایده ، بستگی به میزان مشارکت مخاطبان دارد
من شخصا استقبال می کنم از این موضوع به چند دلیل :
با طرح موضوع برای نوشتن راجع آن ، ملزم به تحقیق راجع آن موضوع برای نوشتن می شوم که به مرور باعث بالا رفتن میزان اطلاعات و آگاهی من خواهد شد ، چه بهتر از این :)
دوم اینکه باعث آشنایی مخاطبان با نویسنده متن می شود ، از این نظر خوب است که اگر نویسنده خود دارای وبلاگ و یا وبسایتی باشد ، مخاطبان پست مهمانش را به وبلاگ خود سوق میدهد
هر جور فکر می کنم اتفاق خوبی می تواند باشد ، اما نیاز به مشارکت خوب هم دارد
من شخصا همین حالا شروع به نوشتن از تجربیات تلخ و شیرین وبلاگ نویسی ام می کنم و برای شما ارسال خواهم کرد :)
ممنون از شما

خیلی ممنون آقای عباسی، نظرات شما همیشه مایه دلگرمی من هست، امیدوارم همانطور که گفتی نوشته‌های زیبای خودت را برای من بفرستی

مهران چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 12:05 http://www.cafetarikh.ir

ایده بسیار جذابیه.. امیدوارم این ایده بگیره..

من مطمئنم با همکاری شما دوستان عزیز این ایده می‌تونه موفق باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد