لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

آیا زمان برای وبلاگ یک ادمین متوقف شده است؟

وقتی صحبت از آموزش وبلاگ نویسی و آموزش سئو به میان می‌آید همیشه می‌توانیم با اطمینان وبلاگ یک ادمین را معرفی کنیم که مانند یک راهنمای کامل برای همه کسانی است که می‌خواهند قدم به دنیای وبلاگ نویسی بگذارند.افراد علاقمند به وبلاگ نویسی با انجام آموزشهای یک ادمین در زمینه وبلاگ نویسی حرفه‌ای ، سئو و آزادکاری خواهند توانست تجربه متفاوت و جدیدی در دنیای آنلاین داشته باشند.اما در این اواخر به نظر می‌رسد که یک ادمین کمتر مطلب منتشر می‌کند و به نوعی زمان برای این وبلاگ در بیست و سوم تیرماه متوقف شده است.من در ادامه با جزییات بیشتری به این موضوع می‌پردازم

 

 

Hosted on Persiangig.com


سالها پیش سریالی از تلویزیون پخش می‌شد که موضوع آن زمان بود داستان این سریال درباره پسربچه‌ای بود که یک ساعت جادویی داشت که می‌توانست با استفاده از آن زمان را متوقف کند و به عقب برگرداند.

این پسربچه هر وقت که اوضاع مطابق خواستش پیش نمی‌رفت با استفاده از ساعت جادویی‌اش زمان را به عقب بر‌می‌گرداند و تغییراتی را به وجود می‌آورد که اتفاقات به شیوه‌ای که می‌خواست جریان پیدا کند او با این کار از وقوع اشتباهات و اتفاقات ناگوار زیادی جلوگیری می‌کرد و تکالیف دشوار زیادی را با موفقیت به پایان می‌رساند


چندی پیش یک ادمین  یک نظرسنجی  فصلی انجام داد که من هم در این نظرسنجی شرکت کردم اما آنچه از سوالات نظرسنجی استنباط می‌شد این بود که آنها تصمیم دارند تا در ادامه کارشان تغییراتی را بدهند.که به نظر می‌رسد برگزاری دوره‌های آموزشی در یک ادمین یکی از این تغییرات باشد.


اما نکته دیگری که یک ادمین در چند هفته اخیر با آن روبرو بوده است غیبت طولانی مدت آقای بهراد جاود است.مدتی است که ما دیگر پستی از ایشان در یک ادمین ندیده‌ایم 


اما نکته‌ای که کمی مساله را پیچیده می‌کند این است که مدتی است که آقای جاود یک وبلاگ با عنوان روابط عمومی و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی  در سرویس وردپرس ساخته‌اند و مطالب خودشان را آنجا منتشر می‌کنند.


اکنون سوال این است که آیا نویسنده و ویراستار با تجربه یک ادمین و گویا آی تی  ماموریت خودش در یک ادمین را به پایان رسانده است و ما دیگر شاهد پست‌های پرمحتوا و مفید ایشان در یک ادمین نخواهیم بود یا اینکه این صرفا زمانی برای استراحت و تجدید نظر برای بهتر شدن است نکته‌ای که همه وبلاگ نویسان گاهی به آن احتیاج پیدا می‌کنند؟


اکنون باید صبر کنیم تا در روزهای آینده ببینیم این توقف زمانی چه نتیجه‌ای برای یک ادمین در پی خواهد داشت؟

نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 6 مرداد 1393 ساعت 13:21 http://1admin.ir

سلام
مسلم عزیز، از این که اینقدر به یک ادمین اهمیت می‌دهی بسیار خوشحالم. راستش را بخواهید در حال حاضر در حال راه‌اندازی چندین بخش جدید در یک ادمین هستیم و این روزها درگیر این بخش‌ها هستم. ممکنه که برخی تغییرات بر اساس نظرسنجی‌ای که داشتیم در دسته‌بندی‌ها ایجاد بشه و به همین دلیل من مطالبی که در زمان‌های مختلف می‌نویسم را به صورت پیش‌نویس برای خودم نگه داشتم تا در نسخه جدید یک ادمین آن‌ها را با ترتیب و اولویت‌ مناسب منتشر کنم. کارهای برنامه‌نویسی و آماده‌سازی این سیستم با من و دوست خوبم امیر اخگر هست و ترجیح دادم که خودم بر روی اون کار کنم که تمامی مواردی که می‌خوام در این نسخه رعایت بشه و چیزی از قلم نیوفته.
یک سری تغییراتی هم در طراحی فعلی باید ایجاد بشه که تقریبا اسکچ‌هاش رو زدم و باید طراحمون شروع به کار کنه.

امیدوارم که تا پایان مردادماه حداقل یک بخش جدید اضافه بشه و بقیه بخش‌ها کم کم به سیستم اضافه بشن. البته رویکرد خود من رونمایی همه با هم هست اما بزرگترین مشکل‌مون فعلا بحث محتوا هست. برنامه‌نویسی و راه‌اندازی این بخش‌ها وقت زیادی نمی‌برن، اما تامین محتوا برای این خدمات جدید کمی زمان‌بر هست و نیازمند تمرکز بسیار زیادی هست. از طرفی من هم در حال حاضر در چند پروژه مختلف همکاری می‌کنم و در چند جای مختلف شاغل هستم و این قدرت تمرکز رو از من گرفته.

احتمالا طی چند روز آینده نوشته‌ای در مورد تغییرات جدید و همکارایی که نیاز داریم تا به یک ادمین اضافه بشن منتشر می‌کنم.

بهراد برای من دوست خیلی خوبی محسوب می‌شه و هرزمان که دوست داشت می‌تونه در یک ادمین فعالیت کنه و یا فعالیت نکنه. من خودم به طور مثال یک بازه زمانی اصلا نمی‌تونستم روی یک ادمین فعالیت کنم به خاطر مسائلی که برام پیش اومده بود و بهراد زحمتش رو می‌کشید، حالا ممکنه که بهراد بخواد وقتش رو برای چیزی که براش ممکنه بهتر باشه صرف کنه و من از این سری تغییرات استقبال می‌کنم و مانعی نمی‌بینم درش.

باز هم از اهمیتی که به یک ادمین می‌دید متشکرم.

سلام آقای فاطمی عزیز
به خاطر پاسخ دقیق و کاملتون از شما تشکر می‌کنم.
من همان طور که در پاسخ به آقای جاود هم گفتم به خاطر احترام زیادی که برای شما و یک ادمین قایلم اخبار مربوط به یک ادمین را با دقت بیشتری دنبال می‌کنم و هر از گاهی درباره آن می‌نویسم.

به هر حال امیدوارم در راه جدیدی که در یک ادمین پیش رو دارید موفق و کامیاب باشین.

موفقیت شما و دوستانتان آرزوی قلبی من و خوانندگان لذت وبلاگ نویسی می‌باشد.

بهراد جاود یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 18:21 http://www.1admin.ir

مسلم جان بازم یک ادمین سوژه شد؟ :) مسعود جان که مدیر یک ادمین هستن خیلی برای من شخص محترمی هستن. من هم یه مدتی افتخار داشتم با ایشون در یک ادمین همکاری کنم. الان هم اگر کاری از دستم بربیاد حتما در خدمتشون هستم.
الان همونطور که گفتید دارم روی وبلاگ شخصی خودم کار می‌کنم. وبلاگی که زیاد جدی نیست فعلا، فقط یه وبلاگ هست واسه تحقیقاتم در مورد روابط عمومی و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی.
از طرف دیگه با بچه‌های گویاآی تی مشغول همکاری هستم. فعلا نمی‌خوام بیشتر از این توضیح بدم چون فکرای جالبی تو سرم هست و نمی‌خوام لو برن.
در مورد یک ادمین هم دوستان در حال انجام تغییرات بزرگ هستن. باید منتظر باشید و کمی زمان بدید تا یک ادمین پرانرژی‌تر برگرده.

ممنون که به یک ادمین و نویسنده‌هاش اینقدر لطف دارید و وقت می‌ذارید و در موردش مطلب می‌نویسید.

واقعا از پاسخ کاملی که دادید ممنونم.

یک ادمین یک وبلاگ مرجع در زمینه وبلاگ نویسی و سئو هست که افراد بسیاری هر روز آن را می‌خونند و به توصیه‌هاش عمل می‌کنند.
حتی من فکر می‌کنم یک ادمین می‌تواند مانند یک لیدر در راهنمایی سایر وبلاگ ها عمل بکند، خب اگر شما هم از این دید به یک ادمین نگاه کنید به ما حق خواهید داد تا تغییر و تحولات یک ادمین را با دقت بیشتری دنبال کنیم.
نکته آخر اینکه
من خیلی دوست دارم تا نظرات خودم را درباره سایر وبلاگ‌های دیگر هم با صراحت و آزادانه بیان کنم متاسفانه چون می‌دانم اکثر مدیران وبلاگ‌ها از سطح انتقاد پذیری پایینی برخوردار هستند کمتر به انتشار نقدها و نظراتم اقدام می‌کنم.

اما چون به تجربه می‌دانم مدیر و نویسندگان جوان و خوشفکر یک ادمین همچون آقای فاطمی و شما انتقاد پذیر هستید هر از گاهی سعی می‌کنم به تغییر و تحولات یک ادمین با دقت و حساسیت بیشتری بنگرم و مطالبی را در این مورد بنویسم.

Farbod Najafi یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 14:43 https://joystixblog.wordpress.com/

آقای فاطمی توی فیسبوکش گفت که "یک ادمین جدید در راهه". توی کامنت ها هم گفت قراره بعدا اعلام کنن که چه خبره.

سلام آقای نجفی
از اطلاع رسانیتون بابت این قضیه بسیار ممنونم.
یک ادمین جدید امیدوارم در زمان مناسبی از راه برسه و این زمان زیاد طولانی نشه

MehranMandegar یکشنبه 5 مرداد 1393 ساعت 11:08 http://cafetarikh.blog.ir

منم تعجب کردم.. بهشون هم گفتم ولی چیزی نگفتن! امیدوارم تغییرات بزودی رخ بده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد