لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

صد ایده ناب برای نوشتن یک پست پرمحتوا ( بخش هفتم )

اگر شما هم یکی از آنهایی هستید که وبلاگ نویسی را دوست دارید اما واقعا نمی‌دانید از کجا شروع کنید و یا اینکه مدتی هست که هیچ ایده‌ای برای نوشتن ندارید ،توصیه می‌کنم یکی از ایده‌هایی که در ادامه این پست بیان می‌کنم را امتحان کنید

 

 

۶۱- یک پست با موضوع «چه می‌شد اگر ...» منتشر کنید.

از قدرت تجسم خودتان کمک بگیرید و یک پست بنویسید و در آن بیان کنید که چه می‌شد اگر شما به یک کشور دیگر سفر می‌کردید یا اینکه چه اتفاقی می‌افتاد اگر به یک سفر دور دنیا می‌رفتید و یا چه کار می‌کردید اگر صد میلیون تومان پول داشتید؟ مردم عاشق رویاپردازی‌هایی از این دست هستند و باور دارند که این جور چیزها برایشان اتفاق خواهد افتاد.


۶۲- دوره‌های آموزشی آنلاین یا کتاب‌های الکترونیکی منتشر کنید.

اگر شما در رشته خودتان یک کارشناس هستید.وقت خودتان را بر روی نوشتن و انتشار دوره‌های آموزشی آنلاین و همینطور کتابهای الکترونیکی سرمایه گذاری کنید.اینطوری شما یک محتوای با کیفیت تولید می‌کنید که مردم هم حاضر هستند آن را به مبلغ خوبی از شما بخرند.اما اگر پول و کسب درآمد چندان برای شما مهم نباشد ، می‌توانید آنها را به رایگان در اختیار مردم قرار دهید.


۶۳- نمایش تصاویر گراواتار را در بخش کامنتها فعال کنید.

با فعال کردن استفاده از گراواتار در بخش کامنت‌ها، گفتگوهای شما بیشتر رنگ واقعیت به خودش خواهد گرفت.


۶۴- پورتفولیوی (آلبوم کار) خودتان را منتشر کنید.

پورتفولیو یک راه بسیار عالی برای نمایش دادن تجربیاتتان به شمار می‌رود.اما این تنها یک افسانه بسیار شایع است که تنها عکاسان و هنرمندان می‌توانند از آن استفاده کنند.یک پورتفولیو از پروژه‌هایی که در دست اجرا دارید بسازید.مانند اپلیکیشن‌هایی که خودتان کدنویسی کرده‌اید و ساخته‌اید و غیره


۶۵- با سبک گفتاری و نوشتاری روزمره خودتان بنویسید.

قوانین معروف و شناخته شده را فراموش کنید از عبارتهایی که هر روز به کار می‌برید، استفاده کنید ، این یک راه بسیار عالی است تا پست‌های خودتان را به پست‌هایی لذت بخش و به یادماندنی برای خوانندگان تبدیل کنید.


۶۶- دستورالعمل‌های آشپزی به اشتراک بگذارید

واقعا نمی‌دونید که باید درباره چه مطلبی بنویسید؟ پیشنهاد می‌کنم دستور پخت غذاهایی را که دوست دارید را به اشتراک بگذارید.


۶۷- پستی درباره روشهای حرفه‌ای انجام کارها در یک زمینه خاص را منتشر کنید.

چیزها هرگز سیاه وسفید نیستند.همیشه راه‌حلهایی برای انجام بهتر امور وجود داره.هیچ چیز در این دنیا کامل و بی نقص نیست!


۶۸- به دیگران نشان دهید که چگونه از امنیت وبلاگشان مراقبت کنند.

این چیزی است که بسیار مفید و در عین حال جالب هم هست.اخیرا من یک اینفوگرافیک درباره این موضوع در وب دیدم با این عنوان که چه می‌شد اگر وردپرس شما هک می‌شد؟


۶۹- با انتشار پستی در وبلاگتان، یک کنفرانس یا وبینار برگزار کنید.

شما می‌توانید یک جلسه گروهی در حوزه کاری‌تان را در هر جمعه ساعت ۹ بعد از ظهر ترتیب بدهید و آنچه در جلسه می‌گذرد را به صورت زنده در وبلاگ خودتان پوشش بدهید.من مطمئن هستم که اگر یک رویداد زنده را از طریق وبلاگتان برگزار کنید حتما بازدیدکنندکان زیادی را به دست خواهید آورد.


۷۰- درخواست یک بازخورد عمومی درباره وبلاگتان داشته باشید.

گاهی شما می‌توانید وبلاگ خودتان را از طریق گوش دادن به خواسته‌های خوانندگانتان بهبود ببخشید اگر به توصیه‌های کوچکی که از سوی خوانندگان برای بهتر شدن وبلاگتان به شما می‌شود عمل بکنید، این موضوع می‌تواند ترافیک بیشتری را برای وبلاگ شما به ارمغان بیاورد و شمار مخاطبان شما را هم افزایش بدهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
امیرحسین سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 20:54 http://sepehr-rayaneh.blogfa.com

سلام.برای من که خیلی خوب هست.چون روزنوشت دارم و به دردم میخوره.دست شما درد نکنه.

سلام امیرحسین
از نظر صمیمانه و دلگرم کننده شما بسیار ممنونم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد