لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

دلایل پایان همکاری بهراد جاود با مجله اینترنتی گویا آی تی

بعد از پایان همکاری آقای بهراد جاود با یک ادمین،  گویا آی تی جایی بود که ما می‌توانستیم نوشته‌های ایشان درباره فناوری آی‌تی و بازاریابی اینترنتی را بخوانیم،همین طور با انتشار دوباره پادکست رادیوگویا توسط بهراد جاود و موفقیت آن در جذب مخاطب به نظر می‌رسید که روزهای بسیار خوبی در انتظار گویا آی‌تی و خوانندگان آن ‌باشد.


اما در حالی که به ظاهر همه چیز خوب پیش می‌رفت ،چند روز پیش با خبر شدم که آقای جاود اعلام کرده‌اند که دیگر به همکاری خودشان با گویا آی‌تی ادامه نخواهند داد.


البته در دنیای فریلنسری(آزاد کاری) و وبلاگ نویسی حرفه‌ای شنیدن اخباری مثل این شاید طبیعی باشد، اما از آنجاییکه کنجکاو بودم تا دلیل اصلی این تصمیم ناگهانی را از خود آقای جاود بشنوم، طی ایمیلی از ایشان خواستم تا دلیل قطع همکاری خودشان با گویا آی تی را برای من و خوانندگان لذت وبلاگ نویسی توضیح بدهند.

 

 

آقای جاود در پاسخ ایمیل من درباره تصمیم خودشان اینطور نوشته‌اند:


« همکاری من با گویا آی تی به دلیل یه سری مشکلات مدیریتی تموم شد. راستش خیلی فکرا واسه گویا آی تی و رادیو گویا داشتم و در مورد خیلیاش هم داشتیم به یه جاهایی می‌رسیدیم. اما به خاطر یه سری مسائل مدیریتی من و خیلی دیگه از همکارام تو گویا آی تی همکاریمون با گویا رو قطع کردیم.»


همچنین من در ایمیل خودم از آقای جاود خواسته بودم تا خیلی کوتاه درباره برنامه‌های آینده خودشان هم برای ما بگویند، که ایشان در این باره اینطور پاسخ دادند :


« در حال حاضر بیشتر به وبلاگ شخصی خودم فکر می‌کنم و دارم سعی می‌کنم هر چی در مورد بازاریابی اینترنتی و تولید محتوا می‌دونم رو در مورد این وبلاگ به کار بگیرم تا اون رو به یه اعتبار و جایگاه خوبی برسونم.»


خب پاسخ آقای جاود رو خوندید، نمی دونم نظر شما چیه؟ اما من فکر می‌کنم وبلاگ نویسانی مانند آقای جاود سهم بسیار بزرگی در تولید محتوای با کیفیت در وب فارسی دارند و امیدوارم که ایشان در آینده هم بتوانند کارشان را به عنوان یک وبلاگ نویس حرفه‌ای در سایت‌های بزرگ آی تی ادامه بدهند.



نظرات 2 + ارسال نظر
بهراد جاود شنبه 3 آبان 1393 ساعت 17:43 http://bjaved.com

سلام
ممنون از شما به خاطر نوشتن این مطلب :)

سلام آقای جاود

خواهش می‌کنم،انجام وظیفه بود.

فربد نجفی شنبه 3 آبان 1393 ساعت 16:08 http://joystix.net

همه ی ما می خواستیم ادامه بدیم اما نشد ...
آقای جاود کامل مسئله رو توضیح داد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد