لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی از نگاه آمار و ارقام

آمار لذت وبلاگ نویسی در ماه گذشته را می‌توانید در سه تصویر زیر به طور خلاصه ببینید.از آنجا که تصاویر به اندازه کافی گویا هستند از توضیح اضافه درباره آنها خودداری می‌کنم.

 

 




نظرات 3 + ارسال نظر
یک جوان جمعه 7 آذر 1393 ساعت 10:30 http://1javan.com

به نظرم انتشار مطالب جدید در اخرهفته هامناسب تر هست البته خود گوگل که میگه در ساعت 10تا 2 بعدازظهر مطلب جدید منتشر کنید بهتره علتش رو هنوزنفهمیدم ولی توایران یخورده فرق میکنه به علت اینکه اینترنت شبانه رایگان وجود داره که صبح ها خیلی ازکاربران مثل خودم زودتر بیدارمیشم تا بتونم مطالب جدید روبخونم البته
علت بازدید بیشتردر اخرهفته مخصوصا جمعه ها فک کنم داشتن وقت ازاد بیشترهست
مطالب به ای نخوبی مینویسید چرا به هاست ودامنه شخصی کوچ نمی کنید؟؟

البته خود من هم بیشتر آخر‌هفته‌ها وقت پیدا می‌کنم مطلب بخونم و بنویسم.

درباره کوچ کردن به هاست و دامنه شخصی، چون فکر می‌کنم نمی‌تونم آن طور که باید و شاید انتظارات خوانندگان را برآورده کنم فعلا این کار رو انجام نمی‌دهم.چرا که خوانندگان و رضایت اونها برای من در اولویت اول قرار دارن.
دوم اینکه راستش وقت کافی برای این کار رو ندارم!

امیر حسین شنبه 1 آذر 1393 ساعت 23:20 http://sepehr-rayaneh.blogfa.com

سلام.کار جالب و دوست داشتنی انجام دادین.

یحیی شنبه 1 آذر 1393 ساعت 21:06 http://oneblogger.ir

بعد از انتشار محتوایِ غنی، این نشان دهنده‌ی استمرار در کار نوشتن است !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد