لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

وبلاگ‌نویسی از زبان حرفه‌ای‌ها( ۲ ): فقط شروع کنید

دو روز پیش یعنی دهم آذر ، صادق جم مدیر وبلاگ بلاگ نوشت در پستی به مناسبت شروع دهمین سال انتشار وبلاگش، خطاب به وبلاگ نویسان و خوانندگان وبلاگش نوشت : 


« نیاز نیست سخت بگیرید. فقط کافی‌ست شروع کنید و یا اگر رهایش کرده‌اید، به آن بازگردید. وبلاگ‌تان هویتی متفاوت به شما خواهد داد که مانندش را در هیچ شبکه دیگری نخواهید داشت. دوستان زیادی را که در شبکه‌های اجتماعی دارید به دیدن وبلاگ‌تان دعوت کنید و ببینید که چقدر متفاوت‌تر خطوطی را که نوشته‌اید، می‌خوانند و چقدر بیشتر دوست‌تان خواهند بود. بی‌خیال اعداد و ارقام و حتی شکل و شمایل شوید، برای دل‌تان بنویسید و تاثیر آنچه که از دل برآید را بر دل دیگران ببینید. موضوع مهم نیست. از هر آنچه که فکر می‌کنید باید بگویید، بنویسید. قید و بندها را رها کنید، فقط شروع کنید…»

 

 



ده سال زمان کمی نیست و ده سال وبلاگ نویسی به شما دید خوبی نسبت به انتشار محتوا در دنیای آنلاین می‌دهد.اکنون افراد کمی مانند صادق جم هستند که تجربه ده سال وبلاگ نویسی مداوم را داشته باشند.اکنون صادق جم بهتر از هر کس دیگری می‌داند که برای تجربه لذت وبلاگ نویسی چگونه باید نوشت و چگونه باید به اشتراک گذاشت.او خیلی صادقانه به ما می‌گوید که «حرف دل‌تان را بزنید» چرا که «آنچه از دل برآید، لاجرم بر دل نشیند».این شاید بهترین توصیه برای همه افرادی باشد که تازه به جمع وبلاگ نویسان ایرانی پیوسته‌اند. 





نظرات 1 + ارسال نظر
یک جوان پنج‌شنبه 13 آذر 1393 ساعت 06:55 http://1javan.com

حراشون کاملا درست هست بایدازافرادی مثل اقای جم یادبگیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد