لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

علیرضا مجیدی از چه نوع کامنت‌هایی در وبلاگ یک پزشک، خوشحال می‌شود؟

با وجود اینکه وبلاگ یک پزشک همیشه کامنت‌های زیادی از طرف خوانندگانش دریافت می‌کند اما به نظر می‌رسد برای تمام خوانندگان این سوال پیش آمده بود که چرا دکتر مجیدی کمتر به کامنت‌ها جواب می‌دهند؟ این برای خود من هم سوال شده بود و حتی فکر می‌کردم به این دلیل است که ایشان علاقه‌ای به این کار ندارند و یا اینکه برای پاسخ دادن به نظرات خوانندگان با کمبود وقت روبرو هستند.من واقعا دوست داشتم نظر دکتر مجیدی را در این باره بدانم.

 

 

از آن جایی که جوینده یابنده است چند روز پیش هنگام خواندن پستی که دکتر مجیدی به دلیل تغییر پوسته یک پزشک منتشر کرده بودند پاسخ خودم را گرفتم 


در بخش کامنتهای مربوط به پست تغییر پوسته یک پزشک یکی از خوانندگان از دکتر مجیدی پرسیده بود که 


من چند ماهی بیشتر نیست که دنبال می‌کنم نوشته‌هاتون رو (:

به احتمال زیاد اشتباه می‌کنم، اما با دیدن کامنت‌های بعضی پست‌ها که بدون جواب مونده بودن احساس می‌کردم اهمیتی به کامنت‌ها نمی‌دادید. همانطور که نویسنده از دیدن کامنت خوشحال میشه، کامنت گذار هم منتظر دیدن جوابش هست (:

چیزی که از این پست یاد گرفتم همون حرف دوستمون چند تا کامنت بالاتر بود: «آداب وبلاگ‌خوانی. تصور کنید شما در مجلسی حرفی برای گفتن دارید. بعد از بیان هیچ فردی واکنش نشان نمی دهد. شما چه احساسی دارید.؟ »


به همین خاطر سعی می‌کنم در کنار خوندن ، دیدگاه خودم رو بیان کنم (:


راستش سوالی که این خواننده وبلاگ یک پزشک از دکتر مجیدی پرسیده بودند سوال من هم بود و دوست داشتم بدانم که دکتر مجیدی چه جوابی برای این سوال دارند ،ایشان در پاسخ گفته بودند که 


شخصا از کامنت‌هایی خوشحال می‌شم که ارزش افزوده به مطلب بدن. مثلا پای یک پست معرفی فیلم، کسی بگه این دو فیلم هم در این حال و هوا هستن. یا پای یک پست فنی، کسی دو اپ پیشنهاد بده. به عبارتی در پی گرفتن کامنت‌های بی‌مفهوم یا کامنت‌های تحسین‌کننده نیستم


پاسخ دکتر مجیدی کاملا روشن بود، من هم با ایشان موافقم که ما در کامنتها باید به دنبال این باشیم که به ارزش آن مطلب اضافه کنیم، اما این بار می‌خواهم این سوال را از شما بپرسم که شما از چه نوع کامنت‌هایی در وبلاگتان خوشحال می‌شوید؟ 



نظرات 4 + ارسال نظر
looch جمعه 12 دی 1393 ساعت 15:03 http://looch.ir

والا کامنت واسه من فرقی نداره از اونجا که زیاد خواننده ندارم اونایی که کامنت میدن همه یا از دوستان یا از حامیان وبلاگم هستن در نتیجه واسه همشون احترام قایلم و به همه جواب میدم.

یک جوان پنج‌شنبه 20 آذر 1393 ساعت 07:48 http://1javan.com

عقیده اقای مجیدی درست هس ولی این موضوع بازبیشترشخصی هس یعنی ممکنه یه وبلاگ نویس علاقه زیادی به ج دادن هم جورکامنتی داشته باشه البته خواننده هامعمولا انتظار ج دارن خود منم وقتی چیزی درجایی میپرسم انتظار ج دارم
بااین حال کامنت دادن هرچندمعمولی هم باشه بهتراز خواننده خاموش داشتن هست همینانشون میده نوشته هامون به دردیسری میخوره وخوششون اومده واگرنه حرف زدن یکطرفه جالب نیس وانگیزه ادم روبعدمدتی ازبین میبره

یحیی چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 16:26 http://oneblogger.ir

به نظر من همینکه کامنت اسپم نباشه . کافیه. هرچند تحسین بی مورد هم عذاب دهنده ست

امیرحسین چهارشنبه 19 آذر 1393 ساعت 15:29 http://sepehr-rayaneh.blogfa.com

سلام.پاسخ آقای مجیدی چقدر بامفهوم بود.
من از کامنتهایی در وبلاگم خوشم میاد که ببشتر جنبه انتقادی باشه و این انتقاد همراه با راهکار باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد