لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

بازی وبلاگی: یک داستان کوتاه بنویسید

یکی از دوستان وبلاگ نویس،به نام آقای سینا رحیمیاز بنده دعوت کرده‌اند تا در یک بازی وبلاگی با عنوان چالش داستان کوتاه ،شرکت کنم.از آن جایی که من هم در کنار وبلاگ نویسی علاقه فراوانی به نویسندگی دارم تصمیم گرفتم تا در این چالش شرکت کنم.اما در ادامه می‌خواهم درباره شرایط و مقررات این چالش چند کلمه‌ای بیان کنم.


پس در ادامه با لذت وبلاگ نویسی همراه باشید

 

 

سینا رحیمی در ایمیلی که برای من فرستاده است مقررات و شرایط چالش را اینگونه بیان کرده است:


۱-در صورت ممکن زمانبندی رو رعایت کنیم که همه با هم و به صورت هماهنگ پست بزاریم که صورت قشنگتری به خودش بگیره


۲-در صورت امکان پست معرفی چالش و پست اصلی که مربوط به داستانه کوتاهه پیوسته باشه.یعنی تو چند روزی که وقت برای نوشتن داستان هست پست دیگه ای نزاریم.


-مراحل چالش وبلاگی به این صورته :


یکشنبه -دوشنبه ------ پست معرفی چالش وبلاگی

به قلمه خودتون و هر جور که میخواین بگید که قراره چیکار کنیم و چه کسایی شرکت میکنن.


دوشنبه-جمعه------- نوشتن داستان


جمعه----- پست کردن داستان


جزییات وشرایط چالش


۱-موضوع


موضوع چالش نوشتن داستانی کوتاه در باره اینه که ( از خواب پا میشید و میبینید تو یه زمانه دیگه هستید به مدت یه روز )


۲-شرایط


الف- داستان بین ۱۰۰۰ تا ۵۰۰۰ کلمه باشه.


ب-زاویه دید داستان به انتخاب خودتون میتونه اول شخص یا سوم شخص یا دانای کل باشه.


پ-شخصیت داستانتون وقتی از خواب پا میشه در ابتدا باید ندونه تو چه زمانیه.با تشکر از اینکه وقت میزارید و بازی میکنید.

..............................................................................................................................................


من فکر می‌کنم سینا رحیمی موضوع خوبی برای نوشتن یک داستان کوتاه پیشنهاد داده، بنابراین از همه دوستانی که دوست دارند شرکت کنند دعوت می‌کنم در این چالش وبلاگی یا بازی وبلاگی شرکت کنند.


در ضمن افرادی که در این بازی شرکت می‌کنند می‌توانند سوالات خودشان را از طریق بخش نظرات این پست یا از طریق  ایمیل از من و سینا رحیمی بپرسند.


ایمیل آقای سینا رحیمی: 

sina.sigma@gmail.com







نظرات 1 + ارسال نظر
looch سه‌شنبه 16 دی 1393 ساعت 23:51 http://looch.ir

با تشکر از لطفی که به بنده داشتید امیدوارم تو نوشتن داستان موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد