لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

اکنون می‌توانید آخرین مطالب لذت وبلاگ نویسی را بر روی اپلیکیشن تلگرام در گوشی هوشمندتان دریافت کنید

برای آنکه محتوای تولید شده در وبلاگ‌هایمان را در دسترس تعداد بیشتری از خوانندگان بالقوه قرار دهیم در هر برهه از زمان، ناگزیر به استفاده از رسانه‌های غالب جامعه هستیم.همان طور هم که خیلی بهتر از من می‌دانید اپلیکیشن‌های پیام‌رسان‌ مانند تلگرام این روزها از محبوبیت فوق العاده خوبی در نزد مردم کشور ما برخوردار هستند بنابراین امروز  لازم دیدم با کمی جستجو و مطالعه در وب ، ربات «لذت وبلاگ نویسی» را در تلگرام  را راه اندازی کنم.


 شما با کلیک بر روی این لینک می‌توانید به عضویت ربات «لذت وبلاگ نویسی» در تلگرام در بیایید و آخرین مطالب و نوشته‌های لذت وبلاگ نویسی را به طور مستقیم بر روی اپلیکیشن تلگرام در گوشی هوشمندتان دریافت کنید.


البته سعی می‌کنم تا مطالب، تنها منحصر به مطالب منتشر شده در لذت وبلاگ نویسی نباشد و مطالب و محتواهای جالب دیگری را در ارتباط با وبلاگ نویسی با شما به اشتراک بگذارم.


پی‌نوشت۱: برای اضافه کردن به لیست مخاطبین خود می‌توانید. ProwebBot@ را اضافه کرده یا روی این لینک کلیک کنید.


توجه- مهم: بعد از اینکه در پی‌سی یا گوشی و تبلت خودتان این لینک را باز کردید و با برنامه یا اپلیکیشن تلگرام، وارد صفحه بات شدید، تنها کاری که باید بکنید، ارسال یک کلمه یا عبارت دلخواه است. مثلا می‌توانید کلمه‌ای مثل «سلام» یا «شروع» را بفرستید یا اصلا روی /start در همان صفحه کلیک یا تپ کنید.


بعد از آن نوشته‌ها و پیام‌های «لذت وبلاگ نویسی» به صورت خودکار برای شما ارسال خواهد شد.


توجه: در صورتی که به هر علتی تمایل پیدا کنید، دنبال کردن بات لذت وبلاگ نویسی برایتان متوقف شود، کافی است خطاب به ربات در تلگرام بنویسید /remove. (یک اسلش و بعد عبارت remove)


پی‌نوشت۲: شما هم در صورت تمایل می‌توانید با خواندن این آموزش ساده در این لینک  برای وبلاگ یا کسب و کار خودتان یک ربات در تلگرام بسازید و ارتباط بیشتری با خوانندگان و مخاطبانتان برقرار کنید.


نظرات 1 + ارسال نظر
شیردل پنج‌شنبه 19 شهریور 1394 ساعت 23:40 http://yadeayyam.rasekhoonblog.com/

بنام خدا
سلام دوست گرامی
با توجه به مطالب خوب شما و از آنجائیکه بنده خیلی به کار با برنامه ها آشنا نیستم ، لطفا اگر ممکن هست اطلاعات لذت وبلاگ نویسی را برای بنده هم ارسال نمائید. ضمنا بنده تلگرام را روی تلفن همراه و لب تاپ دارم ولی هرچه تلاش کردم نتونستم از طریق لینک گذاشته شده داخل مطلب عضو شوم.
ضمنا شماره همراه بنده 9131534953

سلام دوست عزیز،نیازی به استفاده از شماره تلفن نیست با کلیک بر روی لینکی که در پست وجود دارد به راحتی در روبات عضو می‌شوید.

همان طور که در بالا گفتم بعد از اینکه در پی‌سی یا گوشی و تبلت خودتان این لینک را باز کردید و با برنامه یا اپلیکیشن تلگرام، وارد صفحه بات شدید، تنها کاری که باید بکنید، ارسال یک کلمه یا عبارت دلخواه است. مثلا می‌توانید کلمه‌ای مثل «سلام» یا «شروع» را بفرستید یا اصلا روی /start در همان صفحه کلیک یا تپ کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد