لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

پنج دردسر عظیم که از شما می‌خواهم درباره آنها وبلاگ بنویسید

در ابتدای راه‌اندازی یک وبلاگ همه ما می‌خواهیم موضوعی را برای وبلاگ نویسی انتخاب کنیم که قبلا درباره آن نوشته نشده باشد، همه ما می‌خواهیم موضوعی انتخاب کنیم که به اصطلاح اهل فن، رقیب کمتری داشته باشد.چون به هر حال این یکی از رموز انکار ناپذیر موفقیت در وبلاگ نویسی است.


بنابراین اگر شما هم به وبلاگ نویسی علاقه دارید و با وجود تحقیق و مطالعه فراوان هنوز نتوانسته‌اید موضوع اختصاصی وبلاگتان را انتخاب کنید و نیاز به راهنمایی بیشتری دارید ،آن وقت من به شما توصیه می‌کنم که :


یک مشکل بزرگ را شناسایی کنید ، سپس آن را حل کنید.


این یکی از ساده ترین و کاربردی ترین راه‌حل‌ها برای انتخاب موضوعی مناسب برای وبلاگ نویسی است که من می‌توانم به یک وبلاگ نویس تازه کار پیشنهاد کنم.


در ادامه این پست پنج دردسر بزرگ و در عین حال کم رقیب را معرفی می‌کنم که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید و مطالب وبلاگتان را به آن اختصاص بدهید.

 

ادامه مطلب ...