لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

راز ساده موفقیت در وبلاگ نویسی

در ابتدای این پست دوست دارم یک راز بزرگ در رابطه با وبلاگ نویسی برای شما بگویم.بسیاری از بزرگان وبلاگ نویسی هم تنها با استفاده از این راز کوچک و ساده توانسته‌اند به موفقیت برسند.این موضوع شاه بیت کار ماست.این راز یک جمله چهار کلمه‌ای است که عبارت است از:

  

به طور مداوم بنویسید.


شما به عنوان یک وبلاگ نویس مبتدی اما با انگیزه باید این توان را در خود به وجود آورید که به طور مداوم در وبلاگتان بنویسید.این نوشتن باید براساس یک برنامه منظم صورت گیرد.


شاید شما بپرسید که چگونه می‌توانم به طور مداوم بنویسم؟ یا شاید برای افراد تازه کار پیدا کردن ایده برای نوشتن کمی دشوار باشد و این موضوع سبب دلسردی آنان شود؟


بسیار خوشحالم که بگویم به هیچ وجه نگران نباشید فقط با رعایت یک نکته ساده دیگر خواهید توانست به راحتی در هر روز دست کم یک پست بسیار پرمحتوا را در وبلاگ شخصی خودتان منتشر کنید!

فکر می‌کنم وقت آن رسیده که یک کلید طلایی دیگه به شما بدهم.شما با استفاده از این کلید طلایی خواهید توانست به وبلاگ رویایی خود برسید.نکته دوم ما از این قرار است:


فقط و فقط درباره یک موضوع مشخص بنویسید و شما باید این موضوع را به شکلی انتخاب کنید که هم مورد علاقه شما باشد و هم درباره آن موضوع اطلاعات کافی داشته باشید.


برایتان مثالی می‌زنم.ممکن است فردی که وبلاگ نویسی را دوست دارد تخصص ویژه‌ای نداشته باشد اما در عین حال ممکنه همین فرد عاشق بازیهای رایانه‌ای باشد و درباره بازیهای مختلف اطلاعات فراوانی داشته باشد.این فرد می‌تواند موضوع بازیهای رایانه‌ای را برای وبلاگ خودش انتخاب کند و فکر می‌کنم این فرد به راحتی می‌تواند هر روز دست کم یک پست پرمحتوا و با کیفیت در رابطه با جدیدترین و به روزترین بازیهای رایانه‌ای بنویسد.


و بسیار قابل پیش بینی است که چنین وبلاگی به زودی بازدیدکنندگان وفادار خودش را پیدا می‌کند که البته من هم یکی از آنان خواهم بود چرا که از دوستداران پر و پا قرص دنیای بازیهای رایانه‌ای هستم و همیشه دوست دارم در این باره بیشتر بدانم.


بد نیست در پایان دوباره گفته‌هایم را برای شما خلاصه کنم.برای اینکه بتوانید به عنوان یک وبلاگ نویس موفق مطرح شوید باید به طور مداوم درباره موضوع مورد علاقه خود بنویسید.البته باید موضوعی را انتخاب کنید که درباره آن از شور و علاقه کافی برخوردار باشید و هم اطلاعات کاملی درباره آن داشته باشید.بعد از این ماموریت شما این است که دو نکته مورد اشاره را هر روز در نوشته‌هایتان به کار ببندید.

بعد از خواندن این پست بسیار کنجکاوم بدانم که شما چه موضوعی را برای نوشتن در وبلاگتان انتخاب خواهید کرد؟ آیا از اطلاعات لازم در زمینه موضوع انتخابی خودتان برخوردارید؟


نظرات 2 + ارسال نظر
سحر نژادچاری جمعه 10 مرداد 1399 ساعت 17:36 http://sahareman.blogfa.com/

سلام و ایام به کام
ممنون از مطالب مفیدتون خوشحال میشم به وبلاگ نو پا من هم سری بزنید.:

احسان سه‌شنبه 8 مهر 1393 ساعت 23:30 http://jomalatnab.mihanblog.com

مرسی از مطالبتون
لطفا به وبلاگ منم سر بزنید و برای بهتر شدنش راهنماییم کنید
jomalatnab.mihanblog.com
منتظر نظرتون توی وبلاگم هستم
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد