لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

چگونه با وبلاگ نویسی فرهنگ موفقیت را توسعه دهیم؟

اگر شما فرد موفقی هستید.به عنوان مثال اگر شما یک معلم موفق و یا حتی یک فروشنده موفق هستید من از شما یک سوال دارم.سوال من از شما که فردی پرتلاش و موفق در زمینه کاری خودتان به شمار می‌آیید این است : 


آیا دوست ندارید موفقیت خود را با دیگران سهیم شوید؟ آیا مایل نیستید روشهای موفق خودتان در زمینه کار و زندگی‌اتان را با افراد بیشتری در میان بگذاریید؟ یعنی به دیگران هم کمک کنید تا بهتر زندگی کنند و از زندگی خود بیشتر لذت ببرند. 


من به خوبی می‌دانم در بین خوانندگان این پست افراد بسیار موفقی هستند که دوست دارند درباره راز موفقیت در زندگی چیزهایی را به ما یاد بدهند.بنابراین من به همه این افراد موفق و مثبت اندیش یک ایده خوب می‌دهم تا بتوانند در راه آموزش دیگران برای کسب موفقیت بیشتر قدمی موثر بردارند.توصیه من این است:

 

 

همین امروز کمی وقت صرف کنید و برای خود یک وبلاگ شخصی بسازید.


شما با استفاده از یکی از سرویس های رایگان وبلاگ نویسی فارسی مانند بلاگفا و بلاگ اسکای به راحتی می‌توانید برای خودتان یک وبلاگ شخصی درست کنید.از طریق ساختن یک وبلاگ شخصی خواهید توانست تا لذت اشتراک افکارتان با دیگران را تجربه کنید.


برای شما مثالی می‌زنم.من معلمی را می‌شناسم که در کار تدریس ریاضی بسیار موفق است.ایشان به تازگی یک وبلاگ برای خودشان درست کرده‌اند تا از این راه بتوانند به همه دانش آموزان ایرانی کمک کنند تا درس ریاضی را به خوبی یاد بگیرند و سعی می‌کنند با استفاده از روشهای موفق در تدریس ریاضی، یادگیری ریاضی را برای همگان به کاری شیرین و لذت بخش تبدیل کنند.


من هم به نوبه خودم سعی می‌کنم تا از طریق این وبلاگ به همه افرادی که به بهتر شدن زندگی دیگران می‌اندیشند کمک کنم تا آسانتر و بهتر به هدفشان در آموزش دیگران برای کسب موفقیت بیشتر بپردازند. 


بله من فکر می‌کنم وبلاگ و وبلاگ نویسی بستری مناسب و ارزان برای کمک به رشد موفقیت و مثبت اندیشی در بین مردم ایران می‌باشد.بنابراین دوست دارم بعد از آنکه این پست را خواندید به صورت جدی به این موضوع بیاندیشید که شما چه مهارت یا تخصصی را می‌توانید با استفاده از وبلاگ نویسی توسعه دهید.


برای مثال اگر شما یک عکاس حرفه‌ای هستید.می‌توانید یک وبلاگ با موضوع عکاسی درست کنید و به یاد دادن روشهای درست عکاسی به سایر علاقه مندان بپردازید و همچنین می‌توانید عکسهایتان را منتشر کنید و اگر کمی با برنامه ریزی درست عمل کنید می‌توانید به کسب درآمد از این طریق بپردازید.


اکنون مایلم نظر شما را درباره این پست بدانم.آیا شما هم به ایجاد یک وبلاگ فکر می‌کنید؟

سایر مطالب مرتبط با این پست:



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد