لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

چگونگی افزایش بازدید در یک وبلاگ جدید

اگر شما الان بر روی عبارت «چگونگی افزایش بازدید در یک وبلاگ جدید» کلیک کرده‌اید و دارید با دقت فراوان این جملات را می‌خوانید می‌توانم حدس بزنم که شما به عنوان یک وبلاگ نویس بسیار کنجکاو هستید تا بدانید چگونه می‌توان سیلی از خوانندگان را به یک وبلاگ تازه روان کرد.و شاید اگر به شما بگویم راهی را می‌شناسم که با استفاده از آن می‌توانید در ده روز اول ،آمار بازدیدکنندگان از وبلاگتان را به سرعت افزایش دهید.به احتمال زیاد ،بسیار ذوق زده و شاد خواهید شد و با خودتان خواهید گفت این همان مطلبی است که من بهش نیاز داشتم.می‌توانم تصور کنم در این لحظه چهره شما چیزی شبیه به این شکلک خواهد شد.   البته شاید هم چیزی شبیه به این یکی باشد.


در پست راز ساده موفقیت در وبلاگ نویسی ،من برای همه وبلاگ نویسان تازه کار به یک نکته اساسی اشاره کردم.در آنجا توصیه کردم که در فاصله‌های زمانی کوتاه و با پست‌های دارای محتوای نو و منحصربفرد وبلاگ خود را به روز کنید.

ممکن است بعضی از وبلاگ نویسان مبتدی از آمار پایین بازدیدکنندگان در روزهای اول دلسرد شوند و با خود بگویند وقتی نوشته‌هایم هیچ خواننده‌ای ندارد چه لزومی دارد که هر روز وقت صرف کنم و در وبلاگ خودم یک پست جدید بنویسم؟  

در این پست قصد دارم راز افزایش بازدیدکنندگان در روزهای ابتدایی وبلاگ نویسی را برای شما فاش کنم.به خوبی می‌دانم.الان بسیاری از شما با خود می‌گویید :

 

 

چگونه می‌توانم آمار بازدیدکنندگان از وبلاگ تازه و جدید خود را افزایش دهم؟


پاسخ سوال شما بسیار ساده است.شما باید یاد بگیرید در اطراف وبلاگ خود شبکه سازی کنید.یعنی با سایر افراد در شبکه گسترده اینترنت ارتباط برقرار کنید و به آنان درباره وبلاگ خودتان بگویید.باید آدرس و لینک وبلاگ خود را در سراسر اینترنت پخش کنید.دو راه برای این کار وجود دارد.

  • شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و توییتر
  • نظر دادن در وبلاگها و وبسایت‌های دیگر
در پست بعدی به طور کامل به شما توضیح خواهم داد تا چگونه با استفاده از شبکه‌های اجتماعی و همچنین با استفاده از کامنت گذاشتن در وبلاگهای دیگر به سرعت آمار بازدید خود را افزایش دهید.
نظر شما درباره این پست چیست؟ آیا شما راه دیگری برای افزایش آمار بازدیدکنندگان وبلاگ می‌شناسید که من در این پست به آن اشاره نکرده‌ام؟

مطالب مرتبط :

پنج نکته مهم برای موفقیت در وبلاگ نویسی

معجزه وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی در یک نگاه 
نظرات 1 + ارسال نظر
محمد شنبه 29 خرداد 1400 ساعت 14:23

سلام ممنون از مطلب عالیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد