لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

ماجرای امضای شخصی یک وبلاگ نویس

برای اینکه بتوانید وبلاگ خودتان را به دیگران بشناسانید یک راه این است که در انجمن ها و فروم ها عضو شوید.انجام این کار برای پیشرفت شما و افزایش بازدید وبلاگ بسیار مهم است.


از جمله انجمن های خوبی که در زمینه وبلاگ نویسی فعالیت می‌کند انجمن وبلاگ نویسان هست و من در این پست می‌خواهم

ماجرای فعالیت خودم در انجمن وبلاگ نویسان را بیان کنم

 

 

انجمن های گفتگو، جایی است که ما می‌توانیم جواب پرسشهایمان را بگیریم.با یک سرچ ساده در گوگل متوجه خواهید شد که تقریبا در رابطه با هر موضوعی انجمن های گفتگو وجود دارد.انجمن گفتگو هم برای حرفه‌ای ها و هم برای افراد مبتدی و تازه کار مفید هست به این ترتیب می‌توانیم بگوییم که با استفاده از امکانات یک انجمن ،ما می‌توانیم راه حل مناسبی برای مشکلات و مسایل خودمان بیابیم.

 از وقتی که عضو انجمن وبلاگ نویسان شده‌ام هم توانسته‌ام افراد بسیاری را راهنمایی کنم و هم جواب بسیاری از سوالات خودم را هم از این طریق گرفته‌ام.یعنی انجمن وبلاگ نویسان جایی است که شما می‌توانید به سادگی در آن عضو شوید و در یکی از زمینه های وبلاگ نویسی که در آن تخصص دارید به راهنمایی دیگران بپردازید.همچنین در زمینه هایی هم که اطلاعات شما کمتر هست می‌توانید جواب سوالات خود را از اهل فن در این زمینه بگیرید.


برای روشنتر شدن مطلب یک مثال می‌زنم


وقتی مدتی بود که فعالیتم در لذت وبلاگ نویسی را شروع کرده بودم آقای مهندس علیرضا جلیلی مدیر وبلاگ پراب، با خواندن یکی دوتا از پست‌های من ، یک پیشنهاد به من دادند که مدتی ذهن من درگیر این پیشنهاد بود.


متن پیشنهاد ایشان را عینا برای شما بازگو می‌کنم


 «.... مطالب تان هم پرمحتوا است.بهتره بصورت یک وبلاگ با هاست شخصی درش بیارید.»


شما می‌توانید متن کامل نظر آقای جلیلی را در بخش نظرات مربوط به پست « بیست توصیه کوتاه برای نوشتن پست داغ و خواندنی در وبلاگ(بخش دوم) » ببینید و بخوانید.


این در حالی بود که چند نفر دیگر از افراد با تجربه در زمینه وبلاگ نویسی هم، همین پیشنهاد را به من کرده بودند که یک هاست بخرم و وبلاگ خود را بر روی یک دامنه و آدرس ادامه بدهم


خب من تردیدهای زیادی در این زمینه داشتم شاید بهتر باشد که بگویم سوالات زیادی در این زمینه داشتم.


تصمیم گرفتم تمام سوالات خودم را در زمینه خرید هاست و دامنه از مهندس جلیلی بپرسم 


این بود که سوال خودم را طی یک ایمیل از ایشان پرسیدم ایشان هم به طور خلاصه جواب مرا دادند.

اما هنوز من نیاز داشتم تا جزییات دیگری را در زمینه خرید هاست ودامنه بدانم این بود که فکرم متوجه انجمن وبلاگ نویسان شد که تازه در آن عضو شده بودم.

وارد کنترل پنل کاربری خودم در انجمن وبلاگ نویسان شدم و یک تاپیک با عنوان خرید هاست و دامنه ایجاد کردم و سوالات خودم را در آن مطرح کردم.


از جمله امکاناتی که در انجمن وبلاگ نویسان وجود دارد این است که بعد از ایجاد یک تاپیک ،هر پاسخی که به شما داده می‌شود از طریق ایمیل به شما اطلاع داده می‌شود


 پس من این شانس را داشتم که هر بار که پاسخ جدیدی دریافت می‌کردم از طریق ایمیل به من اطلاع داده می‌شد .


بعد از گذشت دو سه روز پاسخهای زیادی به سوالات من داده شد و می‌توانم بگویم جواب خیلی از سوالات خودم را، آن هم با جزییات دقیق آن گرفتم.


ماجرای امضای شخصی من


اما فایده دیگر عضویت در انجمن وبلاگ نویسان این است که 


وقتی شما در انجمن وبلاگ نویسان عضو می‌شوید.می‌توانید یک امضای شخصی برای خودتان داشته باشید.


این امضای شخصی در زیر همه ارسالهای شما در انجمن وبلاگ نویسان نمایش داده می‌شود.اما نکته جالبی در رابطه با این امضای شخصی وجود دارد که می‌تواند برای افزایش بازدید وبلاگ شما بسیار مفید باشد.


شما می‌توانید آدرس و عنوان وبلاگ خودتان را در متن امضای شخصی خودتان قرار بدهید


این طوری هر وقت که شما یک ارسال در انجمن وبلاگ نویسان داشته باشید.آدرس و عنوان وبلاگ شما در زیر پاسخ و ارسالهای شما به نمایش در می آید و باعث می‌شود افراد با یک کلیک ساده بر روی امضای شما وارد وبلاگ شما بشوند.به همین سادگی!


اینجا باید بگویم که انجام این کار باعث شده است که من بازدید زیادی را از طریق انجمن وبلاگ نویسان دریافت کنم.


اما هنوز این همه ماجرا نیست ......


فعالیت در انجمن وبلاگ نویسان باعث شد که اتفاق جالب و هیجان انگیز دیگری هم برای من بیافتد که این اتفاق دلیلی شد تا وبلاگ کوچک و نوپای «لذت وبلاگ نویسی» بیشتر شناخته شود.اما اجازه بدهید ماجرای این اتفاق هیجان انگیز را در پست بعدی برای شما تعریف بکنم.


در پایان این پست توصیه می‌کنم اگر وبلاگ نویس هستید و یا حتی اگر می‌خواهید یک وبلاگ شخصی ایجاد کنید ؛سری به انجمن وبلاگ نویسان بزنید و در آن عضو شوید چون این کار مزایای فراوانی برای شما خواهد داشت.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد