لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

سه چهره موفق وبلاگ نویسی حرفه‌ای ایران

من در وبلاگ لذت وبلاگ نویسی به دنبال این هستم تا به شما بگویم که تجربه لذت حاصل از اشتراک افکار همان هدفی است که وبلاگ و وبلاگ نویسی برای شما به ارمغان می‌آورد.دوست دارم بدانید که اشتراک افکار باعث خواهد شد تا ما برای کسب موفقیت‌های بزرگ در زندگی شانس بسیار زیادی داشته باشیم.


صرف نظر از اینکه شما چه شغلی دارید یا میزان تحصیلات شما چه قدر است ؛هر کدام از شما در زندگی واقعی تجربه‌های فراوانی از موفقیت و شکست داشته‌اید.شما می‌توانید با نوشتن یک پست در وبلاگ شخصی خودتان همان تجربه‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.انجام این کار باعث می‌شود تا همه بهتر و موفق تر زندگی کنیم.


دوست داشتم در زمینه وبلاگ نویسی حرفه‌ای چند چهره موفق را معرفی کنم.چون داشتن الگوی موفق می‌تواند برای همه ما انگیزه‌هایی برای شروع دوباره و کسب موفقیت ایجاد کند.

در طی چند ماهی که در زمینه وبلاگ نویسی حرفه‌ای تحقیق و مطالعه می‌کنم.با سه چهره موفق در زمینه وبلاگ نویسی آشنا شده‌ام.در ادامه این مطلب درباره این سه وبلاگ نویس موفق با شما بیشتر صحبت می‌کنم.

  

یک - علیرضا مجیدی مدیر وبلاگ یک پزشک


علیرضا مجیدی یک پزشک است و در بخش اورژانس بیمارستان کار می‌کند.همچنین یک پزشک نام وبلاگی است که دکتر مجیدی مدیر آن است وبلاگی که این روزها بسیار از آن می‌شنویم.

علیرضا مجیدی از کودکی علاقه فراوانی به خواندن کتاب و روزنامه داشته است به قول خودشان کودکی پرکتابی داشته‌اند.سینما و موسیقی هم در لیست علاقه‌مندی های ایشان وجود دارد.اگر دوست داشتید درباره دکتر مجیدی و یک پزشک بیشتر بدانید به قسمت درباره ما در وبلاگ یک پزشک مراجعه کنید و یا به مصاحبه صوتی ایشان در وبلاگینا گوش کنید.


دو - علیرضا جلیلی مدیر وبلاگ پراب


وبلاگ نویسی حرفه‌ای ایران یا پراب وبلاگی است که پر از مطالب و پستهای پرمحتوا با موضوع وبلاگ نویسی حرفه‌ای است.من به همه افراد تازه کار و مبتدی خواندن پراب را توصیه می‌کنم.همان طور که آقای جلیلی در بخش درباره ما در وبلاگ پراب گفته‌اند.هدف ایشان کمک به وبلاگ نویسان ایرانی و فارسی زبان برای کسب درآمد می‌باشد.


سه - مسعود فاطمی مدیر سایت یک ادمین


اگر بخواهیم به زبان اهالی ورزش سخن بگوییم آقای فاطمی ستاره جوان وبلاگستان فارسی است.در مصاحبه مسعود فاطمی با سایت مهدیکا آمده است که آقای فاطمی در شانزده سالگی موفق شده‌است به عنوان مدیر سایت ، یک ادمین را راه اندازی کند.ایشان علاوه بر وبلاگ نویسی در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو و SEO هم فعالیت می‌کنند.


این سه وبلاگ نویس موفق کسانی هستند که من از آنها چیزهای فراوانی را یاد گرفته‌ام من هر روز به وبلاگ یک پزشک و پراب و یک ادمین سر می‌زنم.و با توجه کامل پست‌های جدیدشان را می‌خوانم.


نظر شما درباره سه وبلاگ نویسی که در این پست معرفی کردم چیست؟ آیا شما هم وبلاگ نویسان موفق دیگری را سراغ دارید؟



مطالب مرتبط :


حرفهای یک وبلاگ نویس پرشور و شوق


پنج نکته مهم برای موفقیت در وبلاگ نویسی




نظرات 6 + ارسال نظر
مائده حوایی جمعه 14 خرداد 1400 ساعت 21:43 Https://mhavaee.com

برای جستجو و دیده شدن در نتیجه گوگل، باید تیک مربوط به جستجو را در وردپرس بردارید.

خیلی ممنون برای این مطلب. از وبلاگ‌های خارجی هم خیلی میشه ایده گرفت. یکی از بهترین‌هاش کپی بلاگر است.

نسرین سمیعی چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت 08:39 https://eghareh.blogsky.com/tag/abt

من که وبلاگشون رو ندیم وسرچ پیدا نشد

محمدرضا جمعه 15 فروردین 1399 ساعت 01:33 http://Patozayeati.blogfa.com

سلام
من هر کاری انجام میدم وبلاگم در گوگل سرچ درج نمی شه می شه لطف کنید راهنمایی کنید البته بیشتر راه ها را رفتم ممنون میشم کمکم کنید
لطفاً زودتر جواب بدهید

عسل یکشنبه 7 مرداد 1397 ساعت 19:30 http://asalkade.com

عالی بود
دمتون گرم
همیشه سلامت باشید

عسل پنج‌شنبه 11 آبان 1396 ساعت 21:05 http://www.sepordegozar.blog.ir

من هم با شما موافقم . این سه وبلاگ الگو خوبی برای وبلاگ نویسان عزیز کشورمونه.

محمد شرافت پنج‌شنبه 19 آذر 1394 ساعت 22:52 http://www.chsaveh.blogfa.com

معرفی وبلاگ نویس موفق استاندمرکزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد