لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

دانلود کتابچه تجارب طلایی در وبلاگ نویسی

هنگام نوشتن یک پست در «لذت وبلاگ نویسی» همیشه سعی من بر این است که دست کم به یک یا دو نکته درباره وبلاگ نویسی اشاره کنم.چون دوست دارم خوانندگان «لذت وبلاگ نویسی» همان طور که سرگرم خواندن یک پست هستند چند نکته با ارزش را یاد بگیرند و از آن استفاده کنند.

یعنی هیچوقت دوست ندارم نوشته‌های من شبیه یک کتاب درسی باشد که همه از خواندن آن سر درد بگیرند و یا احساس کنند که کسی دارد برای آنها درباره موجودات فضایی ناشناخته سخنرانی می‌کند.


بلکه همه آن چیزی که من در وبلاگ «لذت وبلاگ نویسی» می‌خواهم برای شما انجام بدهم این است که کاری کنم تا نوشتن یک وبلاگ و تولید محتوا در فضای مجازی به کاری لذت بخش و آسان برای شما یا هر وبلاگ نویس ایرانی و فارسی زبان تبدیل شود.


اما شاید بپرسید چرا این پست را اینگونه آغاز کردم؟

 

 

 برای موفقیت در وبلاگ نویسی شما نیاز دارید که هر روز برای تولید محتوای منحصربفرد تلاش کنید.همه میدانیم که این کار آسانی نیست.

 از طرفی خیلی از وبلاگ نویسان جوان و تازه کار هیچ تلاشی برای تولید محتوای منحصربفرد در وبلاگ خودشان انجام نمی‌دهند و به جای آن سعی می‌کنند مطالبی را از منابع دیگر در وبلاگ خودشان کپی کنند. برای این عده کلیک راست کردن و انتخاب گزینه copy و paste بیشترین کاری است که برای نوشتن یک پست انجام می‌دهند.


در اینجا یک خبر خوب برای همه وبلاگ نویسان از جمله افراد مبتدی و تازه کار دارم.خبر من این است :


شما هم می‌توانید مانند یک وبلاگ نویس حرفه‌ای برای خودتان یک وبلاگ با یک محتوای منحصربفرد تولید کنید.


کافیست به نکات و ایده‌هایی که برای تولید محتوا در این وبلاگ به آنها اشاره می‌کنم توجه کنید.

اما ایده‌ای که امروز و در این پست قصد دارم برای شما بیان کنم از این قرار است :


مدتی بود که دوست داشتم درباره خبرهای تازه و جالبی که هر روز در دنیای وبلاگ نویسی منتشر می‌شود برای شما بنویسم.تا اینکه امروز توانستم این تصمیم را عملی کنم.


چند روزی است که زمستان چهره واقعی خود را آشکار کرده است و هوا بس ناجوانمردانه سرد است و این برای افرادی که مانند من در شمال غرب کشور زندگی می‌کنند ملموس تر و محسوس تر است.

این روزها سرمای شدید هوا باعث شده که بیشتر در خانه باشیم و این موضوع باعث شده تا فرصت بیشتری را برای پرداختن به وبلاگ داشته باشم.

 امروز سری به وبلاگ نیوز زدم تا خبرهای جدید را بخوانم در بین اخبار ، خبری با عنوان برنامه‌های راسخون برای استفاده از تجربیات کاربران بود که نظر مرا جلب کرد.

در این خبر یک ایده جالب و نو در ارتباط با وبلاگ نویسی وجود داشت که تصمیم گرفتم درباره آن ایده یک پست بنویسم.


دوتن از مدیران خوش ذوق تالار وبلاگ نویسی راسخون به نامهای حسین رضایی و مهدی شیرانی در یک اقدام جالب و ستودنی تصمیم گرفته‌اند که یک کتابچه الکترونیکی حاوی تجارب طلایی وبلاگ نویسان را بسازند.

به گفته تالار وبلاگ نویسی راسخون و همچنین به نقل از وبلاگ نیوز این کتابچه الکترویکی در برگیرنده تجارب وبلاگ نویسان راسخونی است که قرار است در هر ماه منتشر شود.

اولین قسمت از کتابچه الکترونیکی تجارب طلایی وبلاگ نویسان به مناسبت تولد پیامبر گرامی اسلام (ص) منتشر شده است که شما می‌توانید آن را از این لینک دانلود کنید و بخوانید.

من خودم امروز این کتابچه را دانلود کردم و همه ده صفحه آن را با دقت مطالعه کردم.توصیه می‌کنم این کتابچه را دانلود کرده و بخوانید.

در این کتابچه هر وبلاگ نویس راسخونی با نام کاربری خودش در تالار وبلاگ نویسی راسخون ، نکات مفیدی را درباره تجربه شخصی خودش از وبلاگ نویسی بیان کرده است.مطالب بیان شده بسیار ساده و روان بیان شده و خواندن آن برای وبلاگ نویسان جوان و تازه کار می‌تواند بسیار آموزنده و مفید باشد.


اما نکته آموزنده ای که در این خبر وجود دارد چیست؟


انجام این کار توسط حسین رضایی و مهدی شیرانی یک نکته آموزنده برای ترویج و تبلیغ وبلاگ در بر دارد.که هر وبلاگ نویسی می‌تواند از آن استفاده کند.

یکی از راههای خوب و موثر برای افزایش بازدید وبلاگ این است که کمی وقت بگذاریم و تعدادی از پستهای وبلاگ خودمان را در قالب یک فایل پی دی اف دربیاوریم.و آن را برای دانلود در اختیار خوانندگان وبلاگ قرار بدهیم.

البته اگر کمی هم سلیقه به خرج دهیم و فایل پی دی اف ، تولید شده توسط ما از طرح و گرافیک زیبایی برخوردار باشد به شما قول می‌دهم. استقبال فراوانی از آن صورت خواهد گرفت.همچنین شما می‌توانید در داخل صفحات این فایل پی دی اف حسابی برای وبلاگ خودتان تبلیغ انجام بدهید.که این کار هم به شناخته شدن وبلاگ شما کمک شایانی می‌کند.


نظر شما درباره ایده کتابچه تجارب طلایی وبلاگ نویسان چیست؟ لطفا نظر خود را در این باره با دیگران به اشتراک بگذارید.


نظرات 1 + ارسال نظر
محمد مهدی محمودی جمعه 25 بهمن 1392 ساعت 19:51 http://1learn.ir

آقای میرزایی به شخصه از مطالب وب شما خیلی خوشم اومد
من با خوندن این مطالبت وافعا فهمیدم که هدفت اینه که راه و روش های وبلاگ نویسی رو در اختیار بازدید کنندگانت قرار بدی من خواهش میکنم و درخواست میکنم به وب سایت وردپرسی ما بپیوندی و این عقیده ها و مطالب عالیت رو در اونجا قرار بدی و به عنوان همکار ما فعالیت کنی و به نظر من دید شما بسیار گسترده تر از اینه که در یک وبلاگ مطالب شما قرار بگیره خواهش میکنم در این باره فکر کنید نتیجه رو به من بگید
www.1learn.ir

سلام آفای محمودی
از نظر صمیمانه و دلگرم کننده شما متشکرم.
از پیشنهاد شما هم ممنونم.
حتما بررسی می‌کنم و جواب می‌دهم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد