لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

لذت وبلاگ نویسی

لذت وبلاگ نویسی را تجربه کنید

پنج پست خواندنی و پربازدید ماه آبان

در این پست شما با خواندنی ترین پستهای ماه گذشته آشنا خواهید شد.وبلاگ لذت وبلاگ نویسی در آبان سال نود و دو کار خود را شروع کرد.با اینکه سخت بود اما تمام تلاشم را کردم تا در هر روز یک پست خوب و مفید را منتشر کنم.و دوست دارم این کار را همچنان ادامه بدهم.چون یاد گرفته‌ام که هر وبلاگی در آغاز کار خودش باید در فاصله‌های زمانی کوتاه و با پستهای پرمحتوا به روز رسانی شود.تا بتواند جایگاه خود را در میان خوانندگان پیدا کند.

همان طور که در پست لذت وبلاگ نویسی در یک نگاه گفتم دوست دارم در ضمن نوشتن هر پست دست کم دو یا سه نکته و ترفند را به شما یاد بدهم.که با استفاده از آن بتوانید وبلاگ خود را برای خوانندگان وبلاگتان جذاب تر و خواندنی تر کنید.

عنوان پست امروز ،نکته امروز است.شاید اگر کمی با دقت به عنوان این پست نگاه کنید نکته و ایده مورد نظر من را کشف کنید.

بله درسته!همان گونه که بسیاری از شما حدس زدید نکته جالبی که می‌خواهم درباره آن بگویم از این قراره که :  


شما باید در بازه های زمانی معین و مشخصی ،به عنوان مثال هر سه ماه یک بار ،یک پست بنویسید و در آن پست به تمام پستهایی که در آن سه ماه نوشته بودید لینک کنید.  


این کار برای شما از چند لحاظ مفید خواهد بود.نوشتن اینگونه پستها باعث افزایش بازدید وبلاگ شما بشود.چرا که وقتی کسی این پست شما را می‌خواند احتمال دارد بر روی عنوانهایی که به نظرش جالب هستند کلیک کند و آنها را هم مطالعه کند.

از طرفی وقتی رباتهای خزنده گوگل این پست شما را مورد بررسی قرار می‌دهند تمام لینکهای موجود در آن را هم بازبینی می‌کنند. و اگر در این بین ،پستی وجود داشته باشد که از دید گوگل جا افتاده بوده ،نیز ایندکس می‌شود.

من به یک شیوه متفا‌ت این کار را انجام خواهم داد.من پنج پست پربازدید هر ماه را در یک پست جداگانه قرار خواهم داد.پس در اول هر ماه این کار را به طور مرتب انجام خواهم داد.چون دوست دارم با عمل کردن به این نکته تاثیر خوب آن را برای شما آشکار کنم.

اما برویم سراغ پنج پست داغ و خواندنی آبان ماه :

  

پست اول : پنج ایده عملی برای نوشتن یک پست پرمحتوا


شاید نداشتن یک ایده خوب برای نوشتن باعث شده که خیلی از وبلاگ نویسان فارسی زبان دست به کپی برداری از منابع دیگر بزنند.یعنی مطلبی را عینا و بدون ذکر منبع آن در وبلاگ خود منشر کنند.


پست دوم : چگونگی افزایش بازدید در وبلاگهای تازه و جدید


به نظر من افزایش بازدید رویای هر وبلاگ نویسی است که به تازگی و با ساختن یک وبلاگ کار خود را شروع کرده است.توصیه می‌کنم که وبلاگ نویسان تازه کار با یاد گرفتن اصول درست تنها به افزایش واقعی آمار خودشان فکر کنند.


پست سوم : پنج نکته مهم برای موفقیت در وبلاگ نویسی


پست سوم ویژه افرادی است که با مثبت اندیشی به نتیجه کار خود فکر می‌کنند و دوست دارند در این مسیر موفق باشند.


پست چهارم : چگونه با وبلاگ نویسی فرهنگ موفقیت را توسعه دهیم؟


با نگاهی به نشریات پر تیراژ در ایران مانند مجله موفقیت می‌فهمیم که ایرانی ها به خواندن مطالبی در مورد موفقیت و مثبت اندیشی علاقه فراوانی دارند.به نظر من وبلاگ نویسی مکان خوبی برای نوشتن دریاره راهها و ایده هایی برای موفقیت است،.


پست پنجم : راز ساده موفقیت در وبلاگ نویسی


این پست مخصوص کسانی هست که دوست دارند از حداقل وقتشان بیشترین استفاده را کنند.شما با تمرکز بر دو راهکاری که در پست پنجم شرح داده‌ام،به این هدف خود خواهید رسید. 


نظر شما چیست؟ آیا شما هم در وبلاگ خودتان پستی را دارید که مورد اقبال خوانندگان قرار گرفته باشد؟


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد